fallback

Mercedes-AMG разкри новото си пистово оръжие

GT 63 PRO 4MATIC+ има 612 коня под капака и вдига 317 км/ч

Настоящият Mercedes-AMG GT е близнак на роудстъра SL и е базиран на същата платформа. В резултат на това му липсва и известна лекота, която беше особено забележима при каране на състезателна писта по време на специални събития, организирани за собствениците на модела.

Това накара Mercedes-AMG да представи подобрена версия на GT - традиционно наричана PRO, която е предназначена да спечели точки преди всичко при представянето си състезателната трасе.

Цялото име на модела е Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+, като той е проектиран да впечатлява с подобрена производителност, особено при по-високи скорости. С увеличение на мощността до 612 к.с., спортният автомобил обещава по-мощно ускорение и по-гъвкави реакции на командите на шофиране. Той вдига 200 км/ч от място за 10,9 секунди и развива 317 км/ч. Увеличаването на мощността е постигнато чрез модифициране на блока за управление на двигателя, благодарение на което максималният въртящ момент достига 850 Нм.

Широко разширен радиаторен пакет гарантира, че задвижването няма да прегрее дори при повишено натоварване. Допълнителни радиатори са разположени в предните калници. Горно монтираните охладители на диференциалите и раздатъчната кутия вече са част от активната аеродинамика, което подобрява цялостното представяне на автомобила на състезателната писта.

Аеродинамичните подобрения включват преработена предна броня, допълнителни въздушни дефлектори от въглеродни влакна и активен аеродинамичен профил в долната част. Тези мерки намаляват повдигането на предната ос и увеличават притискащата сила на задната ос, което трябва да доведе до по-прецизно поведение на кормилното управление.

Стандартната керамична композитна спирачна система с 420-милиметрови спирачни дискове на предната ос предлага висока стабилност и стабилност при тежки натоварвания. Леките 21-цолови лети джанти са оборудвани с гуми Michelin Pilot Sport 5, докато гуми Cup, т.е. „полу-сликове“, също се предлагат като опция.

Високотехнологични компоненти като окачване Active Ride Control с активна стабилизация на накланяне, стандартно управление на задния мост и активна аеродинамика са част от стандартното оборудване. Пълно променливото задвижване на четирите колела AMG Performance 4MATIC+ е доказало своите качества.

Екстериорът на AMG GT 63 PRO подчертава близостта до моторния спорт с пакет от въглеродни влакна, който включва преден сплитер, декоративни лайстни в страничните прагове, дифузьор и задно крило. В интериора динамичните седалки и волан от кожа и микрофибър създават спортна атмосфера.

Със своята подобрена производителност, Mercedes-AMG GT 63 PRO е може би точно това, което истинските фенове на AMG са чакали. За разлика от хибридизирания модел "E Performance", който блести преди всичко с динамика при ускорение, той предлага чисто V8 удоволствие и повече удоволствие от шофирането благодарение на по-ниското си тегло. А който има още по-голяма нужда от мощност и спортно представяне, ще трябва да почака версията Black Series, ако такава се появи изобщо.

Още снимка на модела - вижте в галерията:

fallback
  • #3
    Пистово оръжие? ( преди 4 месеца )
    Hilux с 23мм ЗУ отзад.
  • #2
    анонимен ( преди 4 месеца )
    редовният номер, пускаме една лимитирана серия и после добавяме плюс в името , за да не ни съдят собствениците и пускаму още броики
  • #1
    Факт ( преди 4 месеца )
    И аз карам с мишленки
fallback
Последни