fallback

Ford измисли как да продаде повече електромобили

Компанията принуждава собствените си служители да минат на Mustang Mach-E и Lightning

Почти всички марки страдат от сериозните последици от ниските продажби на електрически автомобили по света. Някои компании бяха принудени да намалят производството, но всички са наясно, че заради намалени обеми на продажби печалбите им за 2024 г. ще бъдат значително по-ниски.

Един от производителите, на които ситуацията се отразява най-зле е Ford, като това се отнася за САЩ. Там са натрупани огромни количества от двата електромобила на марката, които чакат да бъдат прехвърлени на дилърите. На свой ред те не искат да продават електрически коли и това допълнително влошава положението.

Прогнозата на Ford беше, че през 2026 г. компанията ще продава по 2 млн. електромобила по цял свят, което няма нищо общо с реалността. И сега ръководството търси начини да пласира хилядите произведени Mustang Mach-E и F-150 Lightning, които се трупат в американските заводи. Част от тях ще бъдат дадени на служители на компанията, заемащи по-високи постове.

Те вече са уведомени, че към сегашната си служебна кола могат да добавят и една електрическа, като я закупят със специални преференции. Във Ford смятат, че ако техните служители преминат на електромобили, те ще започнат да споделят опита си от тяхното ползване с приятели и роднини, което може да привлече допълнителни клиенти.

Във всичко това обаче и една уловка, тъй като в мейла изпратен до служителите се казва, че всички, които в момента карат коли на лизинг, които са различни от електрическите, трябва да ги изплатят напълно до 15 май 2025 г. или да ги върнат. С тази мярка Ford възнамерява да убие два заека с един камък - от една страна, ако служителите му се движат само с електрически автомобили, те ще насърчат клиентите да залагат на тях, а от друга страна ще увеличи и собствените си продажби. А това, че някои служители може да не са съгласни, едва ли има значение.

fallback
  • #11
    Реалист ( преди 4 месеца )
    То никога не е нямало балон за да се пука, форд и другите пушещоподобни производители ще отидат в мизея защото колите им за това което предлагат са скъпи и неефекривни. Загубиха страшно много време в надменност и задоволство и сега ще си понесат последиците. Да пазара на електромобили се срина в по света НО САМО ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ ТРАДИЦИОННИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ, тесла и BYD просто ги отвяват ;)
  • #10
    Сепуко харакири ( преди 4 месеца )
    По един дизелов мотор, купето е красиво, и ела та виж. Иначе стават за кокошарници. Балонът се спука
  • #9
    до 8 ( преди 4 месеца )
    Това би имало смисъл ако продажбите бяха стабилни. Той обещава че тази година няма да видим обновен У, а вече 2 тримесечия имат спад. Значи плана не работи. То и джунипъра не мисля че дълго срочно ще вдигне продажбите. Малката електричка им трябва, а тя хептен не се знае кога ще дойде.
  • #8
    До 6 ( преди 4 месеца )
    Спадът е заради ефектът на Озбърн. Всички чакат по-евтиният и обновен модел с повече възможности от което страдат настоящите продажби. Това е покупка която ще се ползва дълги години и е логично да изчакаш няколко месеца да си купиш по новия модел, който по-лесно ще можеш да продадеш като спреш да го ползваш.
  • #7
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Да сложат едни бензинки на Mach-е и да видят как ще се разпродаде. Най-красивата им кола е.
  • #6
    до 4 ( преди 4 месеца )
    То процеса реално започна преди да изкарат 2 тримесечия спад. И да замразят плановете за мексинанката фабрика. Та вероятно подбудите за тогава за започване и сега за продължаване са различни.
  • #5
    анонимен ( преди 4 месеца )
    "че през 2026 г. компанията ще продава по 2 млн. електромобила по цял свят" - Ама тия наистина ли са си вярвали на думите? Защото никой друг не го направи...
  • #4
    до 3 ( преди 4 месеца )
    Надали, защото разширението започна много преди дори да се разнесат слухове за мита.
  • #3
    до 2 ( преди 4 месеца )
    Чакай да го видим този обновен У. По-скоро разширението е за да не плаща мито на 3-ките които внася в Европа.
  • #2
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Всеки с проблемите си. А Тесла разширява завода в Берлин и увеличава производството на батерии, да посрещна да те търсенето на обновеният модел У
fallback
Последни