fallback

Ето как изглежда отвътре новият евтин SUV на Hyundai

Интериорът на Inster не е онова, което бихте очаквали от толкова малък и бюджетен модел

Вече ви показахме отвън Hyundai Inster - новия малък и достъпен корейски кросоувър, който идва в Европа. Сега можем да хвърлим поглед и на интериора на 3.82-метровия дребосък, който доказва, че евтиното не трябва непременно да е недодялано и спартанско. Всъщност и качеството на интериора, и вътрешното пространство тук изглеждат като в модел от по-висока категория.                Първото, което привлича внимание на борда, е таблото, което съдържа различни физически контроли за управлението на климатика и за извикване на основните менюта на информационно-развлекателната система, заедно с бутоните за активиране на отоплението на седалките и камерата за паркиране.

Зад волана, не много голям и с четири ярки светодиода в центъра, е първият от двата екрана на информационно-развлекателната система (и двата по 10,25 инча), докато бутоните за управление на различните функции са върху спиците.                Под централния дисплей е монтиран голям панел за автоматично управление на климатика, който включва множество функции, много от които могат да бъдат активирани със специални физически бутони.                 Накратко, това е практичен интериор, с богат избор от функции, включително безжично зареждане за смартфона и различни USB портове. Интеграцията с  Android Auto и Apple CarPlay е само чрез кабел. Има амбиентно осветление с възможност за промяна на цветовете, има и достатъчно местенца за прибиране на вещи.                  Товарното пространство, въпреки дължината от само 3,82 метра, е минимум 238 литра, които могат да станат и 351, ако задната седалка се плъзне напред. А ако решите да сгънете напълно и двете облегалки, пространството за куфари става внушителните 1059 литра, с равен товарен под.        Още снимки на Hyundai Inster вижте в ГАЛЕРИЯТА:

      

 

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Не видях цена да са споменали, но ако е близка до тази на Спринга, то това е много по-добре изглеждащо. Няма спор.
  • #3
    raiders ( преди 3 месеца )
    Конглокент на дачия спринг по размери, но не и по качество. Към този момент за парите си най-добре ми идва Тесла У или 3, след това Хюндай Кона, но се п@@с.раха с цените си на последния модел. Реално оферта за 60к ми даваха и на рено меган. Но това за 30к няма шанс, нито в Китай или Европа...
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    За 30 хил евро можеше да се постараят малко
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това със задните седалки е добро решение за малка кола, дава възможност да сядат не само деца.
fallback
Последни