IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault представи нов голям SUV

Grand Koleos е първият модел, разработен съвместно с Geely

Френският производител Renault представи на автосалона в Бусан (Южна Корея) първия модел, разработен съвместно с китайската компания Geely. Това е голям SUV, който се казва Grand Koleos, като на външен вид той се доближава до продавания в Китай и на още няколко пазара Geely Monjaro.


Renault Grand Koleos


Версията на Renault ще се предлага на пазара в Южна Корея с избор от две задвижващи системи, като доставките ще започнат през втората половина на годината. Цените все още не са обявени, въпреки че предварителните поръчки вече са отворени.

Renault Grand Koleos получава оригинална решетка на радиатора и брони, докато осветление повтаря това на Monjaro. Същото важи и за силуета на автомобила. Подобренията в интериора са ограничени до оригинален волан и незначителни промени на централния тунел.


Renault Grand Koleos


Различни са използавени материали, като за модела се предлага пакет Esprit Alpine, който ще се разположи най-високо в гамата. В същото време Grand Koleos все още има същите три екрана на предния панел, с които е оборудван кросоувъра на Geely, но интериорът се озвучава с помощта на 10 високоговорителя Bose.

Един от хибридните агрегати на Renault E-Tech е адаптиран за Grand Koleos. Базиран е на 1,5-литров турбо двигател и развива 245 к.с., като предаването е предно. Според изчисленията на създателите на модела до 75% от ежедневните пътувания на такъв кросоувър могат да се извършват без използване на двигател с вътрешно горене, като максималната скорост е 130 км/ч. От Renault твърдят, че хибридния кросоувър е с 32% по-икономичен спрямо бензинов вариант със същата мощност.


Renault Grand Koleos


Новият SUV има и версия със задвижване на четирите колела със съединител BorgWarner, като двигателят може да бъде само бензинов. Този Grand Koleos получава 2,0-литров мотор с 4 цилиндъра и 211 к.с., като се комбинира с осемстепенна автоматична скоростна кутия. При хибридния вариант трансмисия е роботизирана със 7 предавки.

В момента автомобилът се предлага само на корейския пазар, като слоганът му е „Роден във Франция, направен в Корея“. Цените не са обявени, но се приемат предварителни поръчки. При пускането на пазара на купувачите ще бъде предложено ограничено издание Edition 1955, базирано на ниво на оборудване Esprit Alpine с двуцветна боя на каросерията, 20-цолови джанти и табелка в интериора, указваща номера на автомобила в серия от 1955 първо произведени кросоувъра.


Още снимки на новия SUV на Renault - вижте в галерията:


0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    raiders ( преди 4 месеца )
    65000лв. минимум. Хората ще пробиват в Корея... ние лапаме мухи и старите "Е" класи и А6 на 250 000км, врътнати на 120 и като нови... ще карам чисто нова кола нисък клас за 40к, пък след това директно на ток.
  • #4
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Като Е класата, кола правена за Китай, не мерси тук не е Китай а Европа, това го забравиха от алчност и безумие!
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Прилича на космически кораб и на Сеат готина концепция
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Караколев ( преди 4 месеца )
    Приятен автомобил. Нашият Колеос е около 4,70, колесна база >2,70 Колко още нагоре? Вероятно някакви регионални особености на пазара там подтикват французите да се изхвърлят така. За Китай знам, че *** за нещо ГОЛЯМО, корейците не ги познавам. Аз изчаквам! Три екрана са прекалено скромни. Искам 6 отпред в два ката и по 2 в предните врати! Ако ми предложат 10, дори за цената няма да питам. И тук скромно са я премълчали, явно не като за пред хора!
  • #1
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Пък Нисан се отказа от ДВГ-тата и предложи диАрия