fallback

Tesla Model Y е най-продаваният SUV за годината

Електромобилът изпреварва Toyota RAV4 и Honda HR-V

Най-продаваният автомобил за 2023 година - Tesla Model Y, продължава успешното си представяне на световните пазари. По данни на портала focus2move той е най-търсеният SUV за първите 4 месеца на тази година.

Кросоувърите и SUV-моделите продължават да се радват на огромна популярност сред потребителите и битката за клиенти между тях е много оспорвана. Това си личи и от разликата между първите автомобила в класирането. За 4 месеца Tesla е продала 369 013 бройки от Model Y, а Toyota е реализирала 323 901 единици от своя бестселър RAV4.

Третото място в класирането заема друг „японец" - Honda HR-V, чийто резултат е 241 048 бройки. В първата петица попадат още Hyundai Tucson, избран от 195 545 потребители, следван от близкия си „роднина“ Kia Sportage - 175 550 продажби.

Места в първата десетка на най-популярните SUV намират още Volkswagen Tiguan - 161 536 продажби, BYD Song - 134 237, Honda HR-V - 132 984, BMW X3 - 110 847 и Mazda CX-5 - 110 765 продажби.

fallback
  • #40
    РУК ( преди 4 месеца )
    Защо си изписал полувината стар завед, като само можеше да споделиш информация за тези "само 10%"? Малко по-долу дори са ти споделили статия в която за Y са спад от близо 30% при другите три модела е същото дередже. Еми сори пич, 30 са, не 10!За другите подразделения и спеколации на Мъск немеебе.Говорим за срива в продажбите на "Най-продавания модел за 2023!"
  • #39
    до 36 ( преди 4 месеца )
    ... Просто бизнеса с производство на автомобили е куц и там няма големи печалби. Енергия потребява всеки, там няма цикличност, не можеш да отлагаш потреблението за в бъдеще за разлика от колите, при които можеш да покараш старата си кола още един сезон и т.н. Даже си мисля, че към 2030 Тесла дори няма да продава автомобили, а ще предостави това на някой друг, който ще ги произвежда под тяхна марка на франчайз. Просто при колите няма пари и това е известно отдавна.
  • #38
    до 36 ( преди 4 месеца )
    ... Въпрос на време е Тесла да се превърне от автомобилна в енергийна компания, като тук не коментирам дали ще успеят с автономното шофиране, роботите и другите идеи на Мъск. Но енергетиката е факт, а тя се развива главоломно. С тези темпове през 2026г. ще имат повече печалба от енергетика, отколкото от автомобили. Другото характерно е, че на 100 долара приходи в Energy & Storage 26 долара е чистата им печалба, като това е норма, която не съществува при нито един производител на автомобили ....
  • #37
    до 36 ( преди 4 месеца )
    Тесла има намалели продажби спрямо първите две тримесечия на миналата година, но не става въпрос за никакъв срив, защото спада е около 10% - за всички модели във всяка една страна по света. Това, което повечето хора пропускат са данните, касаещи поделението им Energy & Storage - там растежа е зашеметяващ, защото говорим за 40% прираст на годишна база. Иначе печалбата им падна два пъти, но това е за сметка на огромните вложения в изчислителна мощност за проекта им FSD, в поделението за роботи ...
  • #36
    РУК ( преди 4 месеца )
    Мите ..!Абе те хората сами си казват, че тази година само при модел Y имат близо 30% спад в продажбите спрямо същия период на миналата година!И статии има за това, статистика!Да не говори, че Модел 3 никакъв го няма в топ 20, а за пенсионерите Модел S и X, даже новото Бентли ги мачка по продажби. Къде видя ръст в продажбите в този срив. Да не те е цапнал ток от някой оголен кабел от нескопосано свързаните зарядни на Хиперчард, докато си правил клипче за нея у Тубето?
  • #35
    Хехе ( преди 4 месеца )
    "най-продаван" SUV .... до края на годината и това няма да е. После ще измислят категория "най-продаван електрически SUV", а като загуби и тази титла, тогава ще внедрят "Най-продаван нискокачествен SUV", тогава няма кой да ги бие вече! Дори новия Дъстър е с в пъти по-добро качество от SUV с дизайн на кутия за *** от времето на соца!
  • #34
    М даа ( преди 4 месеца )
    За добро или лошо, но "преживяването" което се опитва да предлага тесла е бъдещето. Хората все още се качват в един автомобил за да шофират и точка, а в бъдеще превозът на пътници от А до Б ще е само една от многото функции които ни предлагат.
  • #33
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Оттогава се появиха много нови вериги зарядни станции, а броя на колонките по зарядните станции се удвои. И понеже си психопат, дори да те питам няма да отговориш кога съм казвал че Тесла или който и да е друг електромобил, се зарежда от 0 до 100 за 10 минути. Но пък 10 минути са напълно достатъчни, за зареждане за да стигнеш от София до повечето кyрорти по черноморието, ако предвидливо си заредил батерията преди да тръгнеш. Примерно до Бургас или Слънчев бряг можеш да стигнеш без презареждане.
  • #32
    Копи пейст ( преди 4 месеца )
    Само цитирам от преди година От София до Бургас 17 бързи зарядни с 69 колонки. Църна маца 4 колонки по 200kW. Ихтиман 4х150kW Долно вършило 100kW Церово 2х150kW KFC Калугерово 2х120kW OMV Динката 2х120kW Гелеменово 3х225kW McDonald's преди Пловдив 4х50kW Царацово 2х150kW KFC Белозем 2х120kW Оризово 8х150kW 2х300kW Mcdonald's Ямбол 4х120 OMV Дражево 2х120kW Нова загора 5х150 и още 9х225kW Дражево 2х180kW На разклона за Камено 4х150kW Jumbo преди Бургас 2х150kW hyundai 2x240kW Ford 2x240
  • #31
    До психопата 2 ( преди 4 месеца )
    Също така ми обясни как е възможно да не ти се променя консумацията на ел.енергия когато ползваш климатик или отопление? Твърдиш че няма разлика. Ще ти дам пример.Наскоро сипахме 100 лв 98 бензин и отпрашихме посока морето Не ни дремеше колко има щото по пътя има 20 бензиностанции.Ти с теслата можеш ли го тва или се правиш на Индиана Джоунс в търсене и откриване на зарядни които въобще не са много.Хайде казвай числа факти и локации
fallback
Последни