fallback

BMW се бори за имиджа си с искане за бракуване на 1000 коли

Пострадалите от пожар на кораб преди година автомобили може да бъдат продадени

След няколко месеца ще се навърши една година от пожара на борда на кораба Fremantle Highway, пътуващ за Сингапур, и BMW е изправено пред сериозен проблем, който ще бъде разрешен от съд в Нидерландия. Целта на баварския производител е нито една от оцелелите коли да не стигне до клиенти, а в момента има точно такава опасност.

На борда на кораба, който потегли от Ротердам, бяха натоварени 3784 автомобила на германската марка. Малко след началото на пътуването обаче избухна пожар, за който се твърди, че е причинен от батерията на една от електрическите коли. Около 2700 превозни средства на баварската марка изгоряха, но 1000 бяха спасени и сега се намират на пристанището в Нидерландия, където очакват съдебно решение.

Проблемът в случая е, че група бизнесмени са закупили 260 бройки от тайванската застрахователна компания, която е техен собственик след инцидента. И искат да продадат колите на частни клиенти. Тази процедура е законна в Нидерландия, стига автомобилите да са в състояние, което позволява да бъдат изнесени и за други пазари.

Адвокатите на BMW обаче се опитват да предотвратят попадането на превозни средства в ръцете на клиенти. От компанията-производител твърдят, че огромната топлина, на която са били подложени вътре в кораба, може да е повлияла на електронните системи на борда, включително на електрическите батерии. Също така вътрешността на колите може да мирише на дим и да е импрегнирана с неприятни миризми, а голямото количество водата, използвано по време на гасене, може да причини преждевременни проблеми с корозията.

Затова и от BMW настояват всички коли да бъдат бракувани и пратени за скрап. Бизнесмените, закупили автомобилите, са предложили да ги продават извън ЕС, но баварците не са съгласни, тъй като считат, че това ще повлияе негативно на имиджа на компаннията. И сега делото е в ръцете на нидерлански съд, който ще се произнесе на 15 юли.

fallback
  • #5
    Пикам на тях ( преди 2 дни )
    Предпочитат да брскуват цифрата пари пред това да направят добро. Това казва всичко. Абсолютно всичко.
  • #4
    До 3 ( преди 3 дни )
    А тези с LFP батерии дори не могат да се запалят. За разлика от дизеловото Пежо Партнер което изгоря пред очите ми преди 10 години
  • #3
    Оценявам го ( преди 4 дни )
    Хаха, евала #1
  • #2
    Марков ( преди 5 дни )
    В статия посочена в същия сайт се доказва, че пожарът не е от електрически автомобил. Вижте карето в статията. Що за *** са редакторите?
  • #1
    MythBuster=idiot ( преди 5 дни )
    Електромобилите се палят в пъти по рядко от автомобил с ДВГ.
fallback
Последни