Какво ще се случи, ако някой голям автомобилен концерн внезапно закрие едно от губещите си предприятия, което обаче вече е подготвило няколко нови модела, предвидени за излизане в близко бъдеще? Най-вероятно тези автомобили ще бъдат прехвърлени на друга дъщерна марка, която е по-успешна.
Какво обаче ще се случи, ако самата компания е принудена да спре производство, но нейният последен модел все още не е стигнал до потребителите? А в него са инвестирани много пари, които трябва да бъдат върнати по някакъв начин. Ето ви няколко примера за модели, които са направени от една марка, но по стечение на обстоятелствата излизат под друга.
Модели, които трябваше да излязат под други марки (ГАЛЕРИЯ):
Производството на автомобила стартира през лятото на 1985 г., като почти веднага той става част от гамата на Peugeot. Там 309 се присъединява към големите седан и комби 305. По-късно - през 1993 г., дебютира Peugeot 306, което заменя хечбека 309, а семейството 305 отстъпва мястото на седана 405.