IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето ги и първите снимки на големия SUV на Dacia

Бъдещият Bigster ще е поне с 8000 евро по-евтин от конкурентите

Първите снимки на новата Dacia Bigster, макар и под тежък камуфлаж, бяха разкрити от британското издание Autocar. Бъдещият най-голям SUV на марката запазва основните пропорции от прототипа, представен още през 2021, и добавя тънки LED фарове, силно приличащи на по-малкия Duster.
   
   
Dacia Bigster
Новата Dacia Duster под камуфлаж. Снимки: Autocar
  
     
На практика Bigster всъщност е разтегнат Duster: той е базиран на същата платформа CMF-B на Renault Group, но при дължина от 4,6 метра, или с близо 30 см повече от Duster. Това прави Bigster най-голямата кола на румънската марка до момента, като се изправя срещу модели от типа на Ford Kuga и Toyota RAV4.

Изпълнителният директор на Dacia Дени Льо Вот вярва, че фокусираният върху стойността подход на Bigster му дава шанс да привлече вниманието на купувачите. Говорейки с Autocar миналия ноември, той каза: „Преди по-малко от 10 години сте купили нещо за 33 000 евро. След това отивате в същия представителство и те казват, че новата кола е 45 000. Тогава много хора ще кажат: О, не, няма да правя това. Това е твърде скъпо.“ Това е моментът, в който Dacia придобива смисъл".
  
   
Dacia Bigster, рендер
Графичните дизайнери на Autocar си представят така серийния Bigster
  
     
Очакванията са цената на Bigster да започва под 30,000 евро. За справка, нова Kuga е 38,000 евро, докато Skoda Kodiaq започва от 42,000 евро (цени за британския пазар). .

Задвижването на Bigster ще е с познатите агрегати от Duster и Jogger, макар да е възможно да се появи и нов двигател от гамата на големия брат Renault. Стандартно колата ще е петместна, но ще има и версия със 7 места.
  
  
Още снимки на Bigster с камуфлаж вижте в ГАЛЕРИЯТА:


  

  

 

0 от 500
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Jojo ( преди 4 месеца )
    Дъстър карах 4г, и пак бих го купил, вече с версията 7 места и ново име.Новата моторизация , обаче е под всякаква критика и убива интереса, поне на моят.Междувременно VAGиналните продължават да продават 2.0 TDI, т.ч. е видно, че има начин
  • #3
    9 rate up comment 2 rate down comment
    raiders ( преди 4 месеца )
    Ами малко се изложиха с двигателите, но то има ли вече нещо логично. Това е реалната евр***гейска политика. Масово 3 цил. еко коли, и за цени под 30 000лв вече нищо не можеш да си купиш. Скоро ще карам Дъстър, не се чувствам като неудачия, но ако не ми хареса ще го продам и взема за същите 40 000лв. 7-8 годишна Е-класа... мечтата на всеки сервиз ти скъсат джоба от ремонти.
  • #2
    8 rate up comment 12 rate down comment
    голема неуДачия! ( преди 4 месеца )
    за най-големите неуДачници!
  • #1
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Jojo ( преди 4 месеца )
    Тръпна в очакване на новият ДВГ - дефорсирана 780-кубикова версия, вдъхновена от микровълнова фурна