IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ясни са цените на най-голямата Mazda за България

CX-80 идва като 3.3-литров дизел или плъг-ин хибрид, и с възможност за данъчен кредит

Най-големият SUV, предлаган някога от Mazda в Европа, вече официално се продава и в България, съобщиха от официалния вносител "Стар Моторс". Новата  CX-80 идва с възможност за 7 места и ползване на данъчен кредит у нас, и с избор между два типа задвижване: новия 3.3-литров шестцилиндров дизел e-SKYACTIV D или плъг-ин хибрид с 2.5-литров бензинов агрегат и литиево-йонна батерия, позволяваща пробег от 60 км само на ток.
  
   
Mazda CX-80
  
      
Поръчките за CX-80 в България вече са отворени, а цената започва от 109 980 лева с ДДС за доста добре оборудваното базово ниво с дизелов двигател. Същото ниво на оборудване в хибридно изпълнение е 111 390 лева с ДДС. Топ изпълнението при дизела стига до 132 140 лева, а при плъг-ин хибрида - до 133 740 лева. При приспадане на данък добавена стойност цените ще са между 88,000 и 107,000 лева.

CX-80 e построена на същата ориентирана към задно предаване платформа като CX-60, но има чувствително удължено междуосие - 2.87 метра. Това я прави най-голямата Mazda, продавана някога в Европа, макар да отстъпва на предназначената само за американския пазар CX-90.
   
    
Mazda CX-80
  
     
Оборудването включва дигитален панел на приборите, 12.3-инчов дисплей на мултимедията с безжични Apple CarPlay и Android Auto, 360-градусова камера, хед-ъп дисплей, амбиентно осветление и система за лицево разпознаване. CX-80 може да бъде и със задвижване на четирите колела. Автомобилът получава 8-степенния планетарен автоматик, собствена разработка на Mazda. Големият кросоувър се произвежда в Япония. За него са разработени два нови цвята - Artisan Red и Melting Copper. Очаква се първите поръчани автомобили да дойдат на европейските пазари в началото на есента.
  
    

0 от 500
  • #5
    14 rate up comment 2 rate down comment
    До 1 ( преди 8 месеца )
    А може би Мазда работи точно за бъдещето на марката, защото болшинството хора не искат "интересни" автомобили, а такива, които просто работят и не ги разоряват. Човек обикновено като наближи и прехвърли 40те и автомобилите престават да са "най-важното нещо на света" и ги отсвирва със страшна сила. За младите фенбойчетата има Тесла, за всички останали остават гадните таксиджийски газови и камионджийски дизели, защото имаме по-интересни начини да си харчим парите.
  • #4
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Сепуко харакири ( преди 8 месеца )
    Голяма Мазда-голям шит.
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 8 месеца )
    На тази цена, няма конглокенция. Най-близкият за сравнение Туарег е с 50% по-скъп. Киа, Хюндай и Шкода за същите пари предлагат четирицилиндров дизел. Няма нищо по-добро от редови шестцилиндров двигател.
  • #2
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Бай Патрон се оплаква щото дизел на газ не върви, на него му дай 20-годишен Туарег.
  • #1
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Оха ( преди 8 месеца )
    ШИК Е