fallback

Tesla Model S навъртя 700 000 км с оригиналната си батерия

За 8 години загубата на заряд е около 23%, твърди собственикът (ВИДЕО)

Британец притежава Tesla Model S от 2016 г., която до момента е навъртяла близо 700 000 км и все още е с оригиналната си батерия. Интересното в случая е, че собственикът всекиднево използва безплатно суперзарядните на американския производител на електромобили.

Въпросният черен на цвят Model S е собственост на Пол, който през 2016 г. решава, че иска да започне да предлага таксиметрова услуга с нулеви вредни емисии. Той си купува S 90D, като по това време Tesla предлага безплатно използване на Supercarger-ите на марката за целия живот на електромобоила.

За някой, който използва колата всекидневно като такси, това е невероятен бонус. Самият Пол има още един Model S и пресмята, че спестява до 10 000 британски лири годишно от зареждане за двете коли.

По-впечатляващото обаче е, че след всички тези години черният Model S все още е с оригиналната си батерия. Собственикът твърди, че тя е загубила около 23% или около 105 км от първоначалния си капацитет, което не е никак лошо постижение, защото колата се използва и зарежда всеки ден на бързо зарядно на Tesla, а това влияе негативно на състоянието на батерията.

fallback
  • #16
    Jorge ( преди 5 месеца )
    Кеф цена няма. Когато всеки си позволи удоволствието да покара за няколко дена такъв тип кола тогава пишете.Дано повече електрички имат такъв жовот на батерията.Успех. Иначе Тесла си е малко грозна. Въпрос на вкус
  • #15
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 4,за разлика от електрокарите,всички автомобили с ДВГ могат да се ползват и извън градско,без проблем,дори извън граница,защото и с най-малкият резервоар стига с магистрална скорост да се минават над 500 км,което с електрокара не можеш да го постигнеш никога,а и зареждането с гориво е за 10-15 минути,а да си наелеш тока ти трябва поне 30-40 минути и то за 240 км с магистрална скорост.
  • #14
    Тесларчу ( преди 5 месеца )
    Гоше имаме нашенец у Англията с модел С 2016 на 600к км и загуба на само 40км от батерията . Незащитавам тостерите . Рано е за тях още и все още се развиват . Просто всички интернет маниаци разбират от тях - а единствено са ги виждали по телевизията и от прозореца на рейса ....
  • #13
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Това че се ползват бързи зарядни не е болка за умиране. Важното е да не бичиш винаги до 100%
  • #12
    Наше село ( преди 5 месеца )
    Model S 85 2013 на близо 288 хил. е с остатъчен капацитет 92%. Принципно батериите днес надживяват купетата. По статистика на Тесла, проблеми идват при коли, дето никога не са пълнили до 100%. Нужно е да се прави веднъж в месеца. Това балансира отделните клетки. След пълен заряд се кара, не се оставя да стои повече от няколко часа. При моята Daily зареждане колата го дава до 90, а не до 80%. Trip вече е 90-100. Няма какво да й се трепери. Тя се е изплатила 3 пъти за времето си.
  • #11
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Мите, то не може всеки да е като теб и да прилага доказателства от Ютюб.
  • #10
    До 2 ( преди 5 месеца )
    "VAYK ( преди 7 часа )Доста добра деградация! Ако сложат 4680, батерията ще счупи поне три купета:))))" то пък защото тази батерия няма да счупи седем купета на гост, който изминава по 10 000 км годишно и кара автомобилите си по 10 години. 700 хиляди километра ще навърти за 70 години със 7 броя 10-годишни toyota corolla който ще кара до 20-та година, затова няма да си купи никога Тесла, защото не му се кара 70-годишен автомобил. Предпочита седем броя 20-годишни
  • #9
    До 7 ( преди 5 месеца )
    Не го обиждай човека. Той е върл почитател на Грета тунберг и за да и се докаже във вярност постоянно говори за екология и си купува само най-екологичните автомобили в света. Вече си купува втора 10-годишна toyota corolla за 10 000 лв, която ще кара като предишната цели 10 години докато стане 20-годишна преди да я смени. Мисли за екологията и не сменя автомобили на всеки 5 години. За километрите си познал - всяка седмица зарежда за пет минути 30 лв гориво за 200 км - 260 минути, 4,5 часа/год.
  • #8
    До 7 ( преди 5 месеца )
    Не го обиждай човека. Той е върл почитател на Грета тунберг и за да
  • #7
    q ( преди 5 месеца )
    Гошето 3 вече се изказа компетентно. Чете форумите човека и знае. В Тесла нито се е качвал, нито го интересува. Важното е да има дрън-гели, с които да минава 800 км. на месец и които да сменя на 5 години. А да, не че има значение ама да са по 10 000 лева. А това, че пуши в града и никой не е длъжен да му диша миазмите, не го интересува. Обществените паркинги са омазани в масло, което капе от истинските коли с ДВГ дето са над 20 годишни.
fallback
Последни