fallback

Tesla Model S навъртя 700 000 км с оригиналната си батерия

За 8 години загубата на заряд е около 23%, твърди собственикът (ВИДЕО)

Британец притежава Tesla Model S от 2016 г., която до момента е навъртяла близо 700 000 км и все още е с оригиналната си батерия. Интересното в случая е, че собственикът всекиднево използва безплатно суперзарядните на американския производител на електромобили.

Въпросният черен на цвят Model S е собственост на Пол, който през 2016 г. решава, че иска да започне да предлага таксиметрова услуга с нулеви вредни емисии. Той си купува S 90D, като по това време Tesla предлага безплатно използване на Supercarger-ите на марката за целия живот на електромобоила.

За някой, който използва колата всекидневно като такси, това е невероятен бонус. Самият Пол има още един Model S и пресмята, че спестява до 10 000 британски лири годишно от зареждане за двете коли.

По-впечатляващото обаче е, че след всички тези години черният Model S все още е с оригиналната си батерия. Собственикът твърди, че тя е загубила около 23% или около 105 км от първоначалния си капацитет, което не е никак лошо постижение, защото колата се използва и зарежда всеки ден на бързо зарядно на Tesla, а това влияе негативно на състоянието на батерията.

fallback
  • #6
    До 3 ( преди 5 месеца )
    "Гост ( преди 3 часа )Има достатъчно информация по форумите,прочетете и се уверете."Като гледам в този форум колко психопати пишат небивалици е откровени лъжи и клевети, дали може да се вярва на форуми и на не доказани твърдения, като твоето?
  • #5
    до 3 ( преди 5 месеца )
    Това са абсолютни глупости. Ако спазваш някои важни изисквания относно батерията, тя ще изкара толкова години, колкото и автомобила, съответно ще отиде заедно с него на вторични суровини. Хубаво е да бъде зареждана, когато е в долна граница 20% до около 80%, като за предпочитане е това да не е на Суперчарджър. Ако я заредиш на 100% е добре да пътуваш, а не да стои в гаража заредена до горе. Просто за Тесла и батериите им се говорят абсолютни небивалици от хора, които никога не са ползвали EV
  • #4
    До №3 ( преди 5 месеца )
    Много сте силни на приказки сега, когато на вторичния пазар са първите модели с малки батерии. В действителност в немското мобиле имаше една на 595 хил. км. Занапред Ще стават все повече примерите. Да, не всички електромобили са подходящи за извънградско, но така е и с ДВГ. Обаче са идеални са градско и въобще за държава като България, където е 500 км. открай-докрай. Условно, според стила на шофиране. Аз лично и с двг ряко карам с над 120 км. Място има за всички под слънцето, уважавайте се!
  • #3
    Гост ( преди 5 месеца )
    Батериите издържат по 700 к.км. само в рекламите по Теслъ ТВ.На практика са 200 к.км или около 1000 цикъла.Има достатъчно информация по форумите,прочетете и се уверете.
  • #2
    VAYK ( преди 5 месеца )
    Доста добра деградация! Ако сложат 4680, батерията ще счупи поне три купета:))))
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    То затова гаранцията е 8 години.
fallback
Последни