IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche плаща до 4500 долара за преминаване от Tesla към Taycan

Програмата Conquest Lease важи и за собственици на други марки

Германският производител Porsche представи наскоро фейслифт на Taycan, въвеждайки набор от стилови и технологични подобрения, предназначени да го направят да изглежда по-привлекателен в сравнение с конкуренти като застаряващия Tesla Model S. Но за да изкуши още повече клиентите, Porsche им предлага до 4500 долара, за да изберат Taycan пред модела на Tesla.


Porsche Taycan


Технически тези, които карат автомобили, които не са на Porsche, също отговарят на условията за лизинговата програма Welcome To Porsche Conquest, която е предназначена за потребителите в САЩ. В случая с Taycan обаче тя изглежда доста очевидно насочена към тези, които в момента изплащат на лизинг Tesla Model S.

Предложението обхваща лизингови сделки както за най-новия Taycan (моделна година 2025), така и за този от 2024 г. В зависимост от това колко време остава до края на договора с Tesla, клиентът може да получи между 1500 и 4500 долара.


Porsche Taycan


Porsche не спира да модернизира Taycan, откакто го представи през 2019 г., но тази година гамата получава цялостна актуализация, която носи по-кратко време за ускорение и зареждане и по-голяма (105 срещу 93 kWh) батерия, която може да издържи по-дълго между презарежданията .

Версията Turbo S вече развива 952 к.с. при използване на launch control, което намалява официалното време за ускорение от 0 до 96 км/ч (60 мили) с 0,3 секунди до 2,3 секунди. На върха на гамата на модела обаче е Taycan Turbo GT с 1108 к.с., който може да бъде поръчан с опционален спестяващ тегло пакет Weissach. При него задните седалки се заменят от панел от въглеродни влакна.


0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    СМОГ ( преди 4 месеца )
    #5 Топ по всичко, 100%. Кола на 11 години с нов компютър MCU2, безплатно пожизнено зареждане и безплатен интернет (Premium Connectivity - Tidal, Netflix, SatNav, всичко, навсякъде). До ден днешен получава ъпдейти и става все по-интуитивна и добра + постоянно нови функции. Покажи ми друго далечно близко нещо на пазара. С което от Холандия до София и от Лисабон до Буглокещ ще даваш газ за 0 евро? 1 дума - няма. Ето ви 4500 евро утеха по тоя повод... Мерси, дръжте си ги :D
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    СМОГ ( преди 4 месеца )
    Чудесно. Единствено в Tesla Service Bulgaria носачите за Model S са ми 300 кинта, биалетките 130 и смяната е за 2 часа, а в сервиза на Porsche е... имАл-дАл и чакай малко. А пък колата е по-бавна, по скъпа и минава по-малко км с един заряд.
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    VAYK ( преди 4 месеца )
    Тесла че е треторазяден, не си прав, но за другото си прав порше дава пари за да се откажат от друга марка! Това е защото сега ти незнаеш кой е водещото лице в Порше, но цял свят знае кой е Мъск, докато някога всикчи са знаели, кой е Ф.Порше! Другото което е, Тесла С не е променяна външно от 2019, но това не означава, че не е топ по всичко! Когато сравняваш показателите го разбираш.....
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До 1 - По ускорение, не. За екранчета и залъгалки - не. За всичко останало, се конглокира с Мазда 6, ама модела от 2005-а ...
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Че защо им е фейслифт? Кърти си количката!
  • #2
    6 rate up comment 7 rate down comment
    До 1 ( преди 4 месеца )
    Тесла S със сигурност не е треторазреден автомобил
  • #1
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    А едно време беше обратното. Хората сами даваха повече пари за да притежават porsche, А сега porsche им дава пари, за да се откажат от треторазделен автомобил.