fallback

10-те най-ефективни хибрида в САЩ

Тези модели предлагат нисък разход на гориво, което ги прави отличен избор

Независимо дали сте загрижени за околната среда или искате да спестите пари, една икономична нова кола винаги е чудесен избор. А ако търсите автомобили с нисък разход на гориво, то определено на преден план излизат хибридите. С тяхната комбинация от бензинов двигател и електромотори, захранван от малка батерия, хибридът осигурява икономия на гориво, като в същото време предлага и удобството за зареждане на гориво на всяка бензиностанция.

Изданието Motor1 състави топ 10 най-икономичните хибридни модели според EPA (агенцията за опазване на околната среда на САЩ). При някои от тях показателите за разход на гориво са наистина забележителни, като в случая става въпрос само за стандартите хибриди, а не за plug-in.

10-те най-ефективни хибрида според американците (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Икономиката ще победи политиката и при автомобилите. Никой не се интересува от екология или политика, когато си купува нов автомобил. Избира този който ще му върши най много работа за най-малко пари независимо какви са критериите - икономичност, мощност, бързина надежност, товароносимост, лукс или каквото там търси клиента. Винаги ще изберат по-икономически изгодният вариант пред екологичния вариант, независимо от дали купуват суперкар или камион или трактор.
  • #7
    До 5 ( преди 3 месеца )
    Тоест в прав текст си признаваш че всеки дизелов автомобил е по-икономичен от най-икономичния хибрид на toyota? Радвам се че най-накрая си го разбрал и ще спреш да задаваш и другия глупав въпрос, защо предпочитам дизелови автомобили пред бензиновите, особено ако са мощни и тежки и по подразбиране харчат много. Преди малко четох потвърждение на тезата ми, че икономиката винаги побеждава политиката и въпреки съпротивата на политиците, Тексас вече произвежда повече слънчева енергия от Калифорния
  • #6
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Колко пъти ще питаш за 20-те милиона? Във всяка тема за автомобили през следващите три години? Ако не си запомнил отговора първия път, Има ли смисъл да ти го повтарям още 999 пъти? Нали знаеш кои извършват едни и същи действия И всеки път очакват различен резултат?
  • #5
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Митичен,сравни обикновена бензинова Корола с Корола бензинов хибрид. Баничарката е с аеродинамика на тухла четворка,но дизеловия двигател е по икономичен.За 20 милиона Тесла защо мълчиш, балалайке електрическа?
  • #4
    До 3 ( преди 3 месеца )
    Според тебе паролата или баничарката трябва да харчи повече? Примерно ако им сложиш един и същ хибриден двигател
  • #3
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Митичен,сравняваш кон с кокошка.Как ти хрумна да сравняваш Корола с баничарка? Какво стана с плана за 20 милиона Тесли 2030 година?Защо се отказаха, електрическа балалайке?
  • #2
    с какви пари ( преди 3 месеца )
    идиотска статия без никаква информация.за Toyota тука се знае ,че преувеличават и то много.Аз имам Lexus UX250H и харчи 8.4L/100 извънградско,а и дават 5.47,което е абсолютно невъзможно.
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Toyota corol-ка хибрид харчи само 5,6, а натоварената баничарка на турбо и баничарката на дизела, както и всяка средностатистическа дизелова баничарка имат среден разход 4,5 , въпреки че са по-големи и се ползват за превоз на товари. Точка по въпроса колко са икономични хибридите.
fallback
Последни