fallback

Още един голям производител промени електрическите си планове

Hyundai ще започне производство на хибриди вместо на EV в новия си завод

Още един от водещите автомобилни производители в света промени плановете си за електрификация заради забавянето на пазара на електромобили. Заводът Hyundai Motor Group Metaplant America (HMGMA) ще започне да работи през четвъртото тримесечие на 2024 г., като в него ще бъде организирано производството на хибридни автомобили.

Това стратегическо решение е насочено към разширяване на асортимента от екологични модели и задоволяване на пазарните нужди, обявиха от Hyundai. В корейския концерн не са притеснени от отрицателната тенденция в продажбите на EV през последните месеци, като остават уверени в тяхното бъдеще.

Статистиката показва, че през първото тримесечие на годината продажбите на екологично чистите автомобили на Hyundai са спаднали с 4,8% спрямо същия период на миналата година. Общият брой на продадените електрифицирани превозни средства е 153 519, включително 97 734 хибриди и 45 649 от напълно електрически автомобили.

Стартирането на производството на хибриди в завода HMGMA ще бъде ключовата стъпка на Hyundai за укрепване на позициите му в САЩ. Очаква се това решение да увеличи значително производствения капацитет на компанията и да увеличи присъствието му на пазара.

Hyundai планира да постигне пълен въглероден неутралитет до 2035 г. и да инвестира значителни инвестиции в разработването и производството на електрически превозни средства, както и задвижвания с водородно гориво.

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Да спрат с тея глупости да си правят двг или хибриди на не и ел миксери без да обиждам хюндай но няма вяра в ел ку р ниците кокошарнеци тях ги бива само за това за мобилен кокошарник
  • #12
    Баба яга ( преди 6 месеца )
    Ток да има.
  • #11
    raiders ( преди 6 месеца )
    Абе утре ако ти кажат данък еко кола 1000лв./месец и приключва играта. Без значение ел. или двг, не искат да имаш свобода и избор. Та така и с ел. парите, без кешовица в джоба. Слагат ти хомота и ходи паси, извинявам се живей щастливо. Да вдигнат още 20% цените на двг моделите и сами и естествено ще си заминат. За какво ми е амг 63, като Тесла 3/У ще го прави див и щастлив по всички показатели, вкл. цена.
  • #10
    бъдещето е ... ( преди 6 месеца )
    в ел. колите, но хората и технологиите не са дорасли. въпросът вече е дали остава време за растеж или идва тотал ресет на всичко ...
  • #9
    Гост ( преди 6 месеца )
    Тесла се отказва от целта да произвежда по 20 млн.електрокара годишно.Язък,нашият визионер Теслю пак не позна.
  • #8
    Гого ( преди 6 месеца )
    Ел колите на Хюндай на цена от 55000 s canada на една година подмяна на батерията струва 62300s честито на купувачите за една година каране .
  • #7
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Готвят се да прехвърлят плащането на CO2 емисиите към крайния потребител чрез цената на горивата. Нищо хубаво не ни чака, сори то ако им дремеше за природата щяхме да сме на газ примерно.
  • #6
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Помнете какво съм ви казал! 2030г дизела се завръща! Ще доминират обемите между 2 и 4 литра. Регулаторите ще задължат производителите да произвеждат двигателите с гаранция 1 милион километра с 30 години гаранция срещу корозия на купето. Вече са направени изчисленията и е установено че именно това е най екологично. Автомобилите да са здрави и да издържат максимално дълго време. Именно това ги прави и достъпни във времето. Горивото на бъдещето е синтетичен дизел.
  • #5
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Никой (нормален) автопроизводител няма да се застреля в главата със спиране на двг на този етап. Зелени, не-зелени политики и други, но сиренето е с пари и трябва да се изкарват пари ако не искат бизнеса да умрe безвъзвратно.
  • #4
    анонимен ( преди 6 месеца )
    До 3 - има вече - едни американци са префасонирали една - 4 литров двигател, не се събира под капака, ама се е получила яка машина.
fallback
Последни