fallback

Skoda загатна компактен електрически SUV

Elroq ще използва платформата MEB, излиза на пазара през есента

Skoda е на път да представи втория си електрически модел след Enyaq. Компактният SUV ще се казва Elroq, като подобно на Enyaqх ще се базира на модулната платформа MEB на Volkswagen Group. Официалната премиера ще се състои през есента, но сега чешката компания загатна как ще изглежда предната част на модела.

Дизайнът на Elroq е това, което се нарича „Modern Solid“ - същото като по-малкия SUV Skoda Epiq, който вместо това ще се базира на новата платформа MEB Entry. Тя е същата като на производствената версия на Volkswagen ID.2 и неговия брат-близнак Cupra Raval двойник. Epiq ще бъде представен през 2025 г. и след това гамата ще бъде завършена със 7-местен SUV, който ще бъде представен през 2026 г.

Skoda Elroq трябва да замени компактния кросоувър Karoq в гамата на чешкия производител, така че ще бъде със сходни размери - дължина от 4,4-4,5 метра. Ключовият детайл на новата корпоративна идентичност ще бъде тясна LED лента с четири секции по ръбовете, твърдят колегите ни от изданието Auto.Mail, които показват и свое виждане за това как ще изглежда новият електромобил. Оптиката ще запази „двуетажната“ архитектура - фаровете за къси и дълги светлини ще бъдат разположени отдолу.

Формата на каросерията ще се промени - силуетът ще стане по-стремителен, със силен наклон на задната колона. Ъгловатите хоризонтални светлини напомнят на по-големия модел Skoda Enyaq, но това е може би единствената прилика.

„Непрекъснатото развитие на ключови визуални елементи е предизвикателна и вълнуваща задача - коментира Оливер Стефани, ръководител на Skoda Auto Design - По тази причина моят екип и аз сме щастливи да ви представим предварителния преглед на първия модел Skoda. Без съмнение нашият чисто нов Elroq дава нов тласък на марката и наистина привлича вниманието."

Що се отнася до задвижването, новият SUV ще се предлага с един или два електрически мотора (и съответно задно предаване или задвижване на всички колела) и батерии с различен капацитет, осигуряващи пробег от приблизително 400 до 600 км.

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Това нешо нема да има продажби добри
  • #9
    Шкода л.а.й.н.о ( преди 4 седмици )
    По глупава кола от шкода няма.
  • #8
    До долния ( преди 1 месец )
    Тогава що у Ф1 няма дизели
  • #7
    БайБоцимир ( преди 1 месец )
    До #6: В гаража имам две коли с 6-цилиндрови мотори - бензин и дизел. Бензиновата е с 60 к.с. повече от дизеловата и по-лека. Въпреки това, за спокоен шофьор като мен, дизеловата дава по-добро усещане за тяга и увереност при движението. Вероятно защото разполагам с висок въртящ момент още при ниските обороти. Бензиновата не е лоша, но е някак "нервна", все трябва да й се моля, да я държа в по-високи обороти, за да разчитам на нея. Разходът на гориво няма значение, макар че консумацията им е схо
  • #6
    До долния ( преди 1 месец )
    А ми прав е какви са шкода има ли комфорт не има ли динамика не има ли дизайн не има ли пърформънс не. Факта че ползват масово дизели е показател че са евтина марка.Само алтаф дава пари за евтинджос.Бензина е страст и пърформънс дизела е бедняшки двигател за такива дето нямат пари и цепат стотинката стиснати счетоводители без мозък за да направят големи пари.
  • #5
    ( преди 1 месец )
    До 1: Ти явно доста дълго си работил в Шкода и много служебни коли си покарал с тази марка . Браво експерт си признавам.
  • #4
    Шкода топ ( преди 1 месец )
    Чакам с нетърпения новия и интересен модел на марката. Поредното кухненско шкафче с гуми и претенции за кола. Не се сещам за нищо създадено, разработено и патентовано от шкода. Може би само черната пластмаса на таблото е ок. Нали е 3-та употреба. Вътре мирише на риба в купето
  • #3
    Собственик на Супърб ( преди 1 месец )
    Както говори самото име колата Шкода Супърб е най-хубавата кола на света.Аз съм на 40, живея с майка ми и съм счетоводител. Майка ми иска да се запозная с някое момиче но аз се страхувам защото може да харчи повече от колата ми. Бившата ми приятелка ме напусна защото не искаше да ходим на море в Созопол ноември месец. Ама лятото е скъпо как да
  • #2
    До Номер 1 ( преди 1 месец )
    Карах шкода 3 дни и веднага я продадох. Номер 1 се изразява слабо. Колите на тази марка са ужасни и скучниНикой уважаващ себе си човек не трябва да кара и се вози в Шкода. Шкода е марка 4-то качество.
  • #1
    Шкода е кола за ( преди 1 месец )
    Хора с мислене на счетоводителиАко искаш да покажеш че си стиснат комплексарАко искаш всички жени да знаят че си сметкаджия без вкусПоследен изпаднякНа шкода монтират части направени от разтопена пластмаса от кофички кисело мляко. От стари презервативи правят волана смятайте какво стискате докато я карате
fallback
Последни