fallback

Китайски гигант се готви да нахлуе в Европа с цяла гама SUV

Chery залага на две марки - Omoda и Jaecoo, и на три вида задвижване

Китайските автомобилни марки автомобили не са нещо ново за Европа, но някои от тях са по-агресивни при навлизането си на континента. Една от тях е гигантът Chery, който се фокусира върху европейските пазари с две първокласни марки Omoda и Jaecoo. Те ще предложат не само електрическите автомобили, но на бензинови и plug-in хибридни модели.

Първите автомобили на Chery вече пристигнаха и се предлагат в Испания, Италия и Великобритания, а през следващите месеци пристигането на моделите на Omoda и Jaecoo се очаква и в Полша, Белгия, Гърция, Холандия, Франция и Германия. Има още една държава, в която китайците смятат, че ще постигнат сериозни успехи и това е Турция.

Всъщност, това ще бъде вторият опит на Chery да спечели турския пазар, след като първият - през 2006 г., се оказа неуспешен. Нещата обаче са се променили сериозно, защото през 2023 г. китайският производител е продал над 60 000 коли в Турция, като постига пазарен зял от 6,9%. Това се дължи основно на агресивната ценова политика, която превръща някои от модели - като Omoda 5, например, в хитове на пазара.

Какво готви Chery за пазарите в Европа (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    Мъск ( преди 4 месеца )
    Никой не *** за слива бедната клоака България...
  • #11
    Друг Гост ( преди 4 месеца )
    До 10 - може би ги внасят заради очакваните мита които ЕС ще наложи. Така внесените вече няма да бъдат обмитени
  • #10
    РУК ( преди 4 месеца )
    Ох, от това нахлуване, не остана място по пристанищата .....
  • #9
    Omoda 5 ( преди 4 месеца )
    Видях Omoda 5 на живо малко преди коледа във Варна. Надписът беше достатъчно четлив на задния капак. Мина покрай мен и ми се стори доста красив автомобил. С френска регистрация. На вид 1:1 като горния и доста безшумен. Помислих, че е електромобил, а се оказа хибрид. Вкъщи го потърсих и се оказа, че е са китайците от Chery(да, вече ги бях чувал преди години). Смятам, че качеството ще бъде на средно ниво, но ще има и единични издънки. Но с тези цени на европазара не ги виждам как ще експанзират.
  • #8
    анонимен ( преди 4 месеца )
    С тези цени трудно ще се наложат на пазара, като знаем колко им е качеството и поддръжката. Ще трябва доста да ги понамалят, ако ЕК не ги удари с мита
  • #7
    Друг Гост ( преди 4 месеца )
    Китайците да вземат да измислят някакви нормални имена за марките и моделите си - нямат запомняне - какво е това Jaecoo?!?
  • #6
    Лудория ( преди 4 месеца )
    В нашия град и оторизираните сервизи за трагедия. Няма как да забравя как приемчика не можа да открие теч от радиатора на една френска марка автомобили. А познат работеше в сервизите на големите немски марки и обясняваше защо не трябва да се ходи в оторизиран сервиз след гаранцията...
  • #5
    анонимен ( преди 4 месеца )
    При цените, които обявяват обикновено, ще продължава все така да им е трудно "нахлуването". При телевизорите и телефоните им се получи, защото са сравнително евтини стоки, но дори още при мотопедите и моторите взеха да се попрепъват. А автомобилът си е сериозна цифра пари. В общия случай, автомобилът е втората най-скъпа покупка в живота на човек след жилището, така че е трудно да махне с ръка и да каже, "ще го хвърля и ще си купя нов като се счупи".
  • #4
    Вин ( преди 4 месеца )
    Проблемът им са сервизното обслужване, наличности на резервни части и оторизирани сервизи!
  • #3
    До 1 ( преди 4 месеца )
    И аз до преди три-четири години не бях чул за марка xiaomi, което не им пречи да са гигант. Скоро ще чуваме за още китайски гиганти, като ги оставихме да пораснат, лампейки за пари.
fallback
Последни