fallback

Brabus превърна пенсионерското дизелово комби в "ракета"

Тунинг-ателието е подобрило Е-Class във всички отношения

Както и предишните модели, така и настоящото комби на Mercedes E-Klasse е кола, предпочитана от възрастни и улегнали хора. Явно обаче има и такива, които искат този автомобл да е по-бърз и по-динамично изглеждащ. Именно за тях е новата разработка на тунинг ателието Brabus.

След тяхната намеса eкстериорът на Mercedes-Benz E-Klasse се отличава с нови висококачествени компоненти, включително спойлер, който намалява повдигането на предния мост при високи скорости и вложки с интегрирани нови дневни светлини. Черни хромирани кръгли изпускателни тръби с диаметър 90 мм (3.5 инча) допълват обновения и по-динамичен външен вид на колата.

Brabus представи и набор от нови джанти Monoblock Z Platinum Edition, които са специално предназначени за комбито. Тези 21-инчови джанти с дизайн с десет спици са обути с гуми Continental SportContact 7 с размери 255/35 отпред и 285/30 отзад. Освен това новото окачване SportXtra може да намали просвета на автомобила с 15 милиметра, като го прави доста по-стабилен в завоите.

Интериорът на Е-класата също е обновен. Brabus предлага две различни лайстни на праговете с Brabus осветление, което е синхронизирано с вътрешното осветление. Алуминиевите педали и велурените стелки допълват спортния вид на интериора на "пенсионерското комби".

В допълнение към визуалните промени, Brabus добавя и мощност на автомобила. Моделът E 220 d с 2.0-литров турбодизел вече произвежда 227 к.с. и 480 Нм въртящ момент благодарение на модула PowerXtra D22. Максималната скорост на автомобила е 243 км/ч, а ускорението до 100 км/ч отнема 7.4 секунди.

Цената за стандартна дизелова E-класа в Германия започва от 64 320 евро, а версията с 4Matic задвижване на четирите колела - от 67 057 евро. По-мощният E 450 d 4Matic струва от 85 466 евро. Brabus все още не е обявил цената на подобренията си, като заявява, че цените ще бъдат налични при поискване.

fallback
  • #5
    MB ( преди 6 месеца )
    Значи според мен размера има значение,този 4 цилиндров двигател,за мен лично не е никакво АМГ,тези 227 коня са нищо на фона.6 те,8те,или 12 те цикиндрови двигатели са големи и с голяма кубатура,нямат ,,задъхване",по малко износване имат от 4 те цилиндрови двигатели,по издържливи са в всяко едно отношение.Собственик съм на 3.5 дизелов 6 цилиндров двигател от марката с 265 коня с една турбина,а не като на 4 цилинровите с две три или 10......изказвам мнението и не го налагам,живи и здрави
  • #4
    Чичak ( преди 6 месеца )
    Брабус не е за пишлемета и чикибойци като повечето... Много им е тънък джобака... хехе,аз си карам Бентлито,нося си Савил роу костюмите, пуша си Кубанити пури, мириша на Ралф Лоурън и имам ... към 12 любовници в повечето кътчета на света.Включително и 2 във Виетнам. Пък нека съм си чичак хахаха
  • #3
    Онуфри ( преди 6 месеца )
    Ако не върви като брабус, то поне да струва като брабус ! - Пенсионерски лозунг
  • #2
    Чакай малко обаче ( преди 6 месеца )
    Брабус 200 коня некак си като М POWER 200 коня , т.е. нещо тука НЕ Е СЪВСЕМ ТАКА !!! Плюс това "ракета" го пише в кавички, плюс това говориме за пенсионерски автомобил , така че пак си е ракета 220 коня батко за пенсионер с *** си е резачка !
  • #1
    Ракета ( преди 6 месеца )
    Кое му ракетното на тов комби, с тези цеееели 227 кс? Ако бяха на задвижваща ос ок. Принципно съм фен на дизела и 227 коня ще дърпат добре, но заглавието емного подевеждащо.
fallback
Последни