IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Brabus оцени новото си творение на 515 000 евро

Доработеният Mercedes-Maybach S-Class има 850 коня под капака

Двигателят V12 все още е разрешен за използване в няколко модели на Mercedes. Например в Mercedes-Maybach S 680. Там 12-цилиндровият агрегат доставя 630 к.с., което обаче е твърде малко за Brabus. Ето защо тунинг-компания сега пусна Mercedes-Maybach Brabus 850 и радикално обнови двигателя.


Brabus 850


Обемът на двигателя с двойно турбо е увеличен от 6,0 на 6,3 литра. Промените включват още ковани бутала, персонализиран колянов вал и нови биели. По-големите турбокомпресори също помагат за увеличаване на производителността. Тя достига до 850 к.с. и въртящ момент от 1400 Нм. Brabus обаче намалява последната стойност по електронен път до „само" 1100 Нм, за да защити деветстепенната автоматична скоростна кутия и системата за задвижване на всички колела.

Тази S-Class има два специални корпуса на въздушния филтър, които засмукват въздуха през решетката на радиатора през два канала с нов конструкция. Всичко това подобрява инжектиране, запалването и контрола на налягането. Brabus твърди, че луксозният седан може да укори до 100 км/ч за 4,1 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.


Brabus 850


Brabus също така подобрява външния вид на автомобила с аеродинамичен пакет от въглеродни влакна с гланцово или матово покритие. Той се състои от нов преден спойлер, странични въздухозаборници и заден дифузьор, изработен от видим карбон с изрези за накрайниците на новата изпускателна система. Тунерът оборудва колата с високопроизводителни тръби от неръждаема стомана с активно контролирани дроселни клапи, които също регулират нивото на звука.

Черни 22-цолови джанти Monoblock Z Platinum Edition в дизайн с 10 спици стоят на четирите ъгъла на преработения Mercedes. Благодарение на контролния модул SportXtra за въздушното окачване на тунера, който намалява височината на автомобила с до 20 милиметра, те седят стегнато под калниците на Maybach.


Brabus 850


Предпочитанието на Brabus към карбон се пренася и в интериора на автомобила. Материалът украсява волана, таблото, централната конзола и панелите на вратите. Дори педалите имат подложки, направени от този материал. Специалистът по преоборудване е добавил в този екземпляр тъмно сива кожа и интериор от микрофибър Dinamica.

Компанията обаче предлага на своите клиенти широка гама от цветове, материали и покрития за техните собствени специални дизайни. Цената на този екземпляр е 515 016 евро. В зависимост от желанията на клиентите, тя може да бъде коригирана.


Още снимки на суперседана на Brabus - вижте в галерията:


0 от 500
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Казаха шушляците дето карат рендета и други подобни на олио.
  • #3
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Хаха ( преди 1 година )
    Доработка. Много ясно. МБ без доработки не става за нищо. С доработки пък ептен. Закривай!
  • #2
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Амин ( преди 1 година )
    Огромен въртящ момент а малка мощност товя обяснява що е толкова счънато 4.1 до сто характеристики на модел отпреди 10-15 години.
  • #1
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Im-ДртiйDiN0MAN! ( преди 1 година )
    И както навремето великаните от Dire StraitS заедно с неподражаемия STiNG много правилно го изпяха и посочиха: много MoneY -4- NoThing!! което и всъщност важи и се отнася за повечето барачки на еМБечките от Щутгарт, респ. ЗинделФинген...м-Да