fallback

Tesla не успява да продава произведените автомобили

За първото тримесечие компанията е натрупала близо 50 000 превозни средства (ВИДЕО)

Темповете на производство на електрически превозни средства на Tesla сериозни изпреварват продажбите. През първото тримесечие на 2024 г. производството е надвишило продажбите с 46 561 автомобила, съобщават от компанията.

Произведените електромобили трябва да се съхраняват в паркингите на фабрики, търговски центрове и дори летища. Една такава зона за съхранение на електрически превозни средства е паркингът на Chesterfield Mall, разположен на 32 км от Сейнт Луис. Останалите наематели ще напуснат на 31 август, като на негово място ще бъде изградено ново съоръжение със смесено предназначение на стойност 2 милиарда долара.

Отдаването на паркинги за произведените коли на Tesla се превръща в доходоносен бизнес, признава и собственикът на центъра Staenberg Group. В представителството на Tesla в Честърфийлд няма място за съхранение на превозните средства и над 300 електромобила са паркирани в Chesterfield Mall. Това беше потвърдено и от вицепрезидентът на производителя Тим Лоу.

Въпреки проблемите със съхранението, Tesla не забавя производството. Доказателство за това е видео от завода на компанията във Фремонт (Калифорния). Подобна е ситуацията и в Германия, където Tesla използва летище близо до малкия град Нойхарденберг, за да съхранява продуктите си. Шумът от превозващите ги трактори предизвика недоволството на местните жители.

fallback
  • #22
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Било хубаво че има 50к бройки на склад?! Ти сериозно ли?! Всяка от тези коли всеки ден струва пари да седи там. Има си причина складовите бройки да са с до 2 пъти по-голяма отстъпка от поръчаните. Като ти донесат колата за 100к лв мухлясала от влага или с изкривени от седене на място гуми, или надрана ще видиш колко е добре. А и от доста време никой не чака повече от 2-3 месеца за поръчка ако не си хареса от складовите..
  • #21
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Миналата седмица главният изпълнителен директор на Tesla се обърна към X, неговата социална медийна платформа, за да обяви инвестиция от над 500 милиона долара за разширяване на мрежата Supercharger. Мъск казва, че средствата ще бъдат използвани за нови обекти и разширения, включително хиляди нови зарядни устройства през 2024 г. Общата сума не включва оперативни разходи.
  • #20
    До 5 ( преди 6 месеца )
    Tesla наема отново персонал на SuperchargerДейвид МантейВторник, 14 май 2024 г., 17:54 .... при изненадващ обрат на събитията, компанията започна да наема отново бивши членове на екипа. Според Bloomberg най-забележителното завръщане е Макс де Зегер, директор на Tesla за зареждане за Северна Америка. Миналата седмица главният изпълнителен директор на Tesla се обърна към X, неговата социална медийна платформа, за да обяви инвестиция от над 500 милиона долара за разширяване на мрежата Supercharge
  • #19
    Копчета и лостове ( преди 6 месеца )
    По досадното е, че някои модели нямат лостчета а имат бутони за мигачите. Това да бяхте споменали защото си е сериозен недостатък включително за безопасността. Те също се монтират като допълнителна екстра, но не от производителя. Ето че аз нямам предразсъдъци и не съм сектант като вас, който не може да каже лоша дума за нещо което харесва. За всяко нещо един обективен човек може да каже както предимствата така и недостатъците, защото всичко и всеки си има недостатъци.
  • #18
    До 16 и останалите ( преди 6 месеца )
    Май забравяте че Тесла е компютър на колела който може да се управлява както от екрана, така и от телефона. Също така и гласово, А за който и това не е достатъчно, може да си инсталира копчета бутони врътки и каквото още си пожелае за каквото си пожелае където си пожелае, защото са безжични и могат да се залепят навсякъде. Включително на стената в гаража за да си отвориш порта за зареждане или капака на предния или задния багажник, без да влизаш в автомобила.
  • #17
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Тоест да резюмираме. Въпреки че 2,5 милиарда стоят на поляната, печалбата на Тесла е три пъти по-голяма на продаден автомобил и инвестира сериозно както в строежих на нови заводи за батерии на три континента, инвестира в разработката на роботи, изкуствен интелект, производство на чипове, производство инсталация на зарядни станции, на батерии за съхранение на енергия за зарядните станции и за мрежата, но въпреки това няма дългове. А лихвите в Япония от миналата седмица вече не са отрицателни.
  • #16
    Като ( преди 6 месеца )
    Си оправят интериора и им върнат елементарния минимум като лостчета и екран зад кормилото може и да тръгнат продажбите пак
  • #15
    Изтритото мнение ( преди 6 месеца )
    50 000 автомобила по 50 000 за 2,5 милиарда който стоят на поляната. Стоят си в графа разходи във финансовия отчет, като трупат още разходи за поляната. Но Тесла няма дългове. Поръчваш си даден модел и вече е произведен и могат да ти го доставят, като изчакваш единствено времето за транспорт от поляната до твоята поляна. И това било зле за клиентите. А било добре да си чакаш 1 г. toyota corolla, въпреки че toyota има 1/4 трилион дългове и 6 пъти повече продажби и само 2 пъти по-висока печалба.
  • #14
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Когато направи поддръжка във всеки голям град и пусне безплатно зареждане (слънцето е безплатно и батериите ще са за безпари) може и да се замисля за такава кола. Но, целта му е да се возите ако можете да мислите не но можете!
  • #13
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Подигравахте се,че китайските електрички ръждясват по паркинги и гаражи,а то какво излезе ,Тесла и те залежават.Време е за поредното сваляне на цените.
fallback
Последни