fallback

Tesla не успява да продава произведените автомобили

За първото тримесечие компанията е натрупала близо 50 000 превозни средства (ВИДЕО)

Темповете на производство на електрически превозни средства на Tesla сериозни изпреварват продажбите. През първото тримесечие на 2024 г. производството е надвишило продажбите с 46 561 автомобила, съобщават от компанията.

Произведените електромобили трябва да се съхраняват в паркингите на фабрики, търговски центрове и дори летища. Една такава зона за съхранение на електрически превозни средства е паркингът на Chesterfield Mall, разположен на 32 км от Сейнт Луис. Останалите наематели ще напуснат на 31 август, като на негово място ще бъде изградено ново съоръжение със смесено предназначение на стойност 2 милиарда долара.

Отдаването на паркинги за произведените коли на Tesla се превръща в доходоносен бизнес, признава и собственикът на центъра Staenberg Group. В представителството на Tesla в Честърфийлд няма място за съхранение на превозните средства и над 300 електромобила са паркирани в Chesterfield Mall. Това беше потвърдено и от вицепрезидентът на производителя Тим Лоу.

Въпреки проблемите със съхранението, Tesla не забавя производството. Доказателство за това е видео от завода на компанията във Фремонт (Калифорния). Подобна е ситуацията и в Германия, където Tesla използва летище близо до малкия град Нойхарденберг, за да съхранява продуктите си. Шумът от превозващите ги трактори предизвика недоволството на местните жители.

fallback
  • #42
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Няма шансове само защото ще бъде забранено в един момент. И защото е натоварено бюрократично. Иначе в момента твоята мечта ел да е на цената на ДВГ се случи в много сегменти. И какво виждаме? 50к Тесли и 30к BYD-a стоящи на полета и пристанища. Просто хората масово не искат ел, а предпочитат ДВГ.
  • #41
    До 38 ( преди 3 месеца )
    Ще си повторя изказването от 2017 година, когато дори и аз допусках, че Тесла има голяма вероятност да фалира. Каквото и да стане с Тесла от тук нататък, тя ще остане в историята, точно както поточната линия на Хенри Форд, който не е измислил автомобила, но го направи достъпен и желан. Тесла отвори кутията на Пандора Никой не може да върне духа обратно в бутилката. Тесла направи електромобилите желани и достъпни. Китайците ще свършат останалото. ДВГ няма шансове в дългосрочен план.
  • #40
    До 36 ( преди 3 месеца )
    " А и "можело от телефон" - Моля те - не им давай идеи!" Какви идеи? Тази идея е реализирана още една първата Тесла от 2012 година. Можеш да си включиш зареждането или отоплението/ охлаждането от телефона където и да се намираш, за да те посрещне с приятна температура както на салона така и на батерията. Получаваш известия и направо гледаш видеото, ако някой се доближи до автомобила ти и още куп възможности.
  • #39
    До 36 ( преди 3 месеца )
    Какви пет хиляди? Това да не са ти опциите на останалите производители? Ако не се лъжа едно бутонче беше около 50 лв. Цялата кола в бутончета ли ще я облепиш? И за разлика от dacia-та, можеш да настроиш бутоните за какво ли не. Опции които дори не съществуват в менюто. Тоест опции които производителя не ти дава. Получаваш точно автомобила който искаш и точно както го искаш. Буквално като да си инсталираш приложения за телефон. Няма два еднакви телефона, дачиите са еднакви и след години.
  • #38
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Вече има и данни за Април - китайската фабрика е продала 18% по-малко спрямо миналата година. Като добавим и десетките хиляди китайци на европейските пристанища, с партиди стоящи там от 18 месеца. Ама не - електричките нямат спиране.
  • #37
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Нали Мъск бавеше джунипъра за да не паднат продажбите на другите? То и малката електричка беше готова преди повече от година, само че първо беше че няма капацитет да я произведе в необходимите бройки после и тя да не пречи на продажбите. Сега се обърна палачинката - е този излишък ще поддържа пазара докато дойдат новите. Нали никой нямаше да ги иска като се обявят новите? Също Мъск знаеше че ще паднат продажбите и въпреки това е произвел на 10% излишък?
  • #36
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "А за който и това не е достатъчно, може да си инсталира копчета бутони врътки и каквото още си пожелае за каквото си пожелае където си пожелае, " - Давам 120 000 лева за кола, а после да дам 5000 лева за модове. Това е супер, ако си ентусиаст! Признавам си, аз бях ентусиаст и се занимавах. Но вече имам други интереси и ако купувам кола за толкова пари, очаквам базовата функционалност и удобства, които ги има и в Дачия за 30 000 лева. А и "можело от телефон" - Моля те - не им давай идеи!
  • #35
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Даже вероятно няма да е на промоция, защото през лятото ще трябва да спрат поточните линии, за да ги пренастроят за обновения модел У Джупитър. Тогава ще продадат натрупаните бройки. Точно както по време на кризата toyota продаде 1 милион повече бройки отколкото беше произвела. Помисли си откъде ги взеха за да ги продадат? Производството на toyota е заковано на 10 милиона от 10 години насам и не са се развили нито като обем нито като технологии оттогава, за разлика от Тесла.
  • #34
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "анонимен ( преди 8 часа )До 15: Тойота за 1 година е продала над 11 милиона коли. Тесла няма и милион."Пропускаш много важна подробност. Toyota има не продадени поне един милион, който си стоят при дилърите. За статистиката даже се водят продадени в момента в което стъпят в дилърството, защото стават собственост на дилъра. Тесла няма дилъри където да складира излишните непродадени бройки. Те се водят продадени чак когато бъдат регистрирани на крайния клиент. Ще ги разпродадат на промоция.
  • #33
    Е па ( преди 3 месеца )
    С кеф бих си купил една 3ка за 20000 евро, ако не им се намират клиенти.
fallback
Последни