fallback

Tesla Cybertruck премина реален краш-тест

Електрическият пикап изглежда по-добре от другия участник в сблъсъка

Първата известна сериозна катастрофа с участието на Tesla Cybertruck вече е факт, става ясно от публикация в социалните мрежи. Обстоятелствата около инцидента остават неясни, но се виждат пораженията но двата автомобила.

Все пак е известно, че шофьор на Ford Edge се блъсна в дясната страна на електрически пикап. Шансовете водачът на кросоувъра просто да не е забелязал огромната кола на пътя са минимални, затова може да се предположи, че шофьорът на Cybertruck просто не е пропуснал намиращия се вдясно автомобил.

В резултат на сблъсъка и двете врати на Tesla са увредени, въздушните възглавници и въздушните завеси са се отворили в купето, но като цяло каросерията изглежда доста непокътната. Съобщава се, че шофьорът е наранил леко ръката си.

За разлика от Cybertruck, кросоувърът на Ford практически е загубил предницата си и едва ли ще бъде възстановен. От друга страна, застрахователната компания може да отпише Cybertruck като цяло, ако експертите имат дори най-малко притеснения относно целостта на тяговата батерия, монтирана в дъното, съобщава Autoevolution.

fallback
  • #9
    До 8 ( преди 6 месеца )
    Ще го отпишат. Причината не е, че кой знае колко зле. Причината е че все още нямат обучени кадри и опит да го поправят. След пет години при същия удар ще реагират по съвсем различен начин, заради изградения опит и материална база. Сега им е по-евтино да го отпишат и да го продадат на търг, за да си го оправи някой гаражен майстор, на който няма да се налага да продължи гаранцията на производителя и да го върне в заводски вид неразличим от нов.
  • #8
    VAYK ( преди 6 месеца )
    Е точно в пода на Сайбъра се виждат две вдлъбнатини, които едва ли засягат батерията! Вратите е ясно че са поели, според мен едва ли ще го отпишат изцяло!
  • #7
    Лудория ( преди 6 месеца )
    За автора на новината - прочети собствената си новина от 24.01.2024 със заглавие "Как един патент кардинално промени безопасността на автомобилите". А може и при конглокенцията с името на инженера - Бела Барени.
  • #6
    Лудория ( преди 6 месеца )
    Малко съм изненадан автомобилен журналист да размишлява над щетите като автоджамбазин, но свят шарен. Автомобилите се проектират, за да се мачкат, за да оцелеят тия вътре. Повечето автомобили при челен удар на се нагъват максимално. При страничен не знам доколко е добре, защото ако се нагъне много, ще влезе автомобила вътре. Освен да пишете, ако и четяхте това, което колега е написал, щяхте да знаете повече. Имаше преди седмици статия за инженера, дето е изобретил зоните за нагъване.
  • #5
    Гост ( преди 6 месеца )
    Най леката катастрофа и Кибергрозника е тотал щета.
  • #4
    Гост ( преди 6 месеца )
    Ултра твърдата и мега еластична стомана на Тесла.
  • #3
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Не е ли по-важно какви са (или биха били) пораженията по пасажерите? Ако ударим челно един москвич 412 от соца с коя да е по-нова кола - щетите ще са много повече за новата кола, но хората в москвича може да са довиждане... Кое е по-важно?
  • #2
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Да се сравняват поражения при страничен удар е доста неуместно. Колите са правни "меки" отпред, за да поемат енергията на удара. Това от една страна. От друга, това са коли с различна маса..
  • #1
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Не знам конкретно са Cybertruck-a, но по принцип да се възстанови централната колонка правилно и качествено е адски скъпо. Та дори да не беше електричка пак сигурно щяха да го бракуват. Особено ако се е усукало и купето. Макар че тук едва ли е такъв случая заради батерията.
fallback
Последни