fallback

Ще забранят ли препродажбата на стари автомобили?

От спирането на колите без DPF до водородните автобуси: какво предвижда новият Интегриран план

Новият Интегриран план в областта на енергетиката и климата предвижда редица мерки за по-старите автомобили - не само забрана за вноса им в България, но и блокиране на възможностите за препродажбата им вътре в страната: такава информация бе разпространена от няколко издания в последните дни. От тълкуванията на въпросните издания излиза, че хората, притежаващи автомобили производство отпреди 2005 година, ще ги притежават завинаги, тъй като те няма да могат да бъдат пререгистрирани занапред. В самия документ, изпратен вече за съгласуване в Европейската комисия, обаче не пише нищо подобно, установи Automedia.bg. Eто какви мерки предвижда планът, и колко от тях ще се превърнат в реални правила (важно e да уточним, че те са описани най-общо като намерения, и едва след потвърждение, че отговарят на европейските правила, ще бъдат разписани по-детайлно).        10 идеи от плана: кое ще се случи и кое - не (ГАЛЕРИЯ):

     

 

fallback
  • #22
    Никола Стефанов ( преди 4 месеца )
    "Далеч по-практично би било вместо забрана да се въведе допълнителна екологична такса, която би направила вноса на 25-годишни коли неизгоден." - лошо няма, само че прекупвачите ще го пишат още един разход за въртене на бизнес, а не наказание (каквато му е идеята) и ще го прехвърлят на крайните клиенти.
  • #21
    До 19 ( преди 4 месеца )
    Аз винаги ще карам каквото е подходящо за момента, без да ме е срам че преди това съм казвал че никога никога никога никога никога никога никога няма да се кача на такъв автомобил. Виждам смисъл както в електрическите, така и в бензиновите, дизеловите, че дори и пропан бутановите, автомобили. На този етап не виждам в смисъл единствено в метановите и водородните, но времената се менят. По едно време метановите бяха най-изгодни за определен кръг шофьори.
  • #20
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Нищо не трябва да спират - достатъчно е данък да е адекватен. Прогресивно да расте за старите - мисля че във Великобритания е така. Никой (почти) няма да кара 20 годишен мерц ако трябва да плаща примерно 1500лв. вместо 100лв. годишно данък. който иска ферари от 1980 - еми ще си плаща кефа.
  • #19
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Как ще спрат пушилниците? Какво ще кара любителя на Тесла?
  • #18
    До 14 ( преди 4 месеца )
    Не стига че е функционално неграмотен и или не е прочел новината, а и злобен и обижда. Хайде сега кажи ми кой какво ти забранява да караш като четеш тази новина и за кое не съм прав? Примерно за това че ми омръзна да повтарям че по най-оптимистичните мои предположения В България не е рано през 2050 електромобилите ще станат повече от 50% по пътищата? В най-лошия случай ще им е забранено да се движат в центъра на градовете, там където все още не са забранили движението на автомобили въобще..
  • #17
    Смок ( преди 4 месеца )
    5.Няма желаещи за електромобили, балсамите свършиха.
  • #16
    Смок ( преди 4 месеца )
    21 век ти казва.1.Дай два пъти повече пари за електромобил.2.Ще се возиш до 200 км и после час на скъпа зарядна станция. 3.Приготви си едни пари за окачване,гуми,електромотор и нова батерия. 4.След 10 години нулева остатъчна стойност и едни пари за рециклиране.
  • #15
    СМОГ ( преди 4 месеца )
    I. 21-ви век идва и ти казва:1. Без гърнета, 2. Без изкопаеми горива, 3. КПД над 90% (2лв/100); 4. Без ремонти и консумативи II. ДВГ ти казва: Не мога никое от тея 4. Аз съм допотопна техника от 19 век. Пуша, тракам, чупя се и харча.III. ДВГ си заминава
  • #14
    До 12 ( преди 4 месеца )
    За пореден път се правиш на улав. Не забраняват ДВГта като цяло, а само тези под определен Евро Стандарт. Другите със зверски налози. Не било по врат, а по шия. По същия начин няма изрична забрана да се предвижваме и с хеликоптери.
  • #13
    анонимен ( преди 4 месеца )
    невъзможно е да има качествен контрол , ако няма минимални изисквания към материялната базаа на пунктовете за ГТП. освен това трябва да бъдат сведени до няколко , а не всеки кварталин сервиз да предлага услугата- и не на последно място проверки по пътищата
fallback
Последни