fallback

Tesla Cybertruck се повреди само след 55 км пробег

Компанията се опита да откаже изтичането на охлаждаща течност по гаранция

Чисто нов Tesla Cybertuck се повреди почти веднага, след като беше доставен на клиента. Той измина 55 км, когато получи сериозен теч на охлаждаща течност. За да бъдат още по-гадни нещата за собственика, при първото му обаждане до сервиза на производителя му беше съобщено, че Tesla не покрива по гаранция течове на охлаждаща течност.

За случката разказа самият собственик, който живее в Пенсакола (Флорида). Веднага, след като получи пикапа, мъжът решил да се поразходи с колата. Още при огледа той открил, че електромобилът е много мръсен отвън, а батерията е заредена на 47%, което е недопустимо при доставка на нова кола на клиент.

Нещата продължили да се влошават, тъй като малко след това собственикът е трябвало да открие Supercharger, за да зареди пикапа. При спирането на зарядната станция от задната част на пикапа започва да изтича охлаждащата течност, което налага търсенето на помощ.

Шофьорът звъни на Tesla, откъдето първоначално му казват, че течовете на охлаждаща течност не се покриват от гаранцията. След продължил няколко минути спор от сервиза се съгласяват да изпратят камион с платформа, на който електрическият пикап е натоварен.

Цялата история е описана във един от форумите на собственици на електромобили на Tesla - CybertruckOwnersClub. Сега се очаква продължение на случая.

fallback
  • #8
    Тислътъ ( преди 7 месеца )
    На тоя чукан по какво се познава кое му е задната част
  • #7
    Gogo ( преди 7 месеца )
    Даже много е изкарал
  • #6
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Обсъждаме фирмата Тесла, бе СОП-аджио, а не Мъск. Нали не беше редно да приравняваме едното с другото?
  • #5
    До 5 ( преди 7 месеца )
    Утре вероятно Илон Мъск ще произвежда ракети, а вдругиден ще има бизнес с социална мрежа. По вдругиден може да се окаже че произвежда роботи, а на следващия че копае тунели. Всъщност проблемът не е в Илон Мъск, а в твоя телевизор и мироглед и дихотомично мислене.
  • #4
    анонимен ( преди 7 месеца )
    По едно време бяха "енергийна" компания, която има за цел да доминира пазара на батерии и електронергия (особено за автомобили), и колите им бяха само средство за по-бързо постигане на тази енергийна доминация. Ама това беше до преди няколко седмици, когато изволниха хората, дето правят будките за продажба на ток. Този месец явно са компания за ИИ и роботаксита. Другият месец, ще видим какво ще са.
  • #3
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Не е инсталирал софтуерния ъпдейт и затова
  • #2
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ама няма нужда да списвате/"превеждате" цели статии за тия - само публикувате заглавие "Tesla..." и ние нататък си знаем: б0kluk, б0kluk и пак б0kluk. Добре, де, отвреме навреме можете да пишете, че са увеличили пробега на някой модел с 1 км или са намалили цената с 1 долар, та да се кефят Мъск-о-зомбираните, но като цяло няма смисъл да се 'абите - това не са коли и няма да бъдат; вождът си казва, че те са технологична компания (която обаче явно не може да задържи охлаждаща течност в казанче).
  • #1
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Гаранция Теслъ.
fallback
Последни