fallback

В САЩ беше внесен неочакван законопроект против електромобилите

Републиканците искат да отменят голяма част от стимулите за покупка на електрическа кола

В САЩ беше внесен законопроект за отмяна на данъчния кредит върху електрическите автомобили, което ще забави развитието им на местна почва, като по този начин, според експерти, ще остави лидерството в производството на електрически автомобили на Китай. Новият законопроект ще отмени Закона за намаляване на инфлацията, който заделя стотици милиарди долари за климатични разходи, голяма част от които са предназначени за данъчни облекчения при закупуване на електрически превозни средства.               Тези кредити бяха нещо като продължение и разширение на данъчния кредит от $7500 за екологични автомобили, въведен за първи път още през 2008 година. Но тези кредити първоначално бяха ограничени до 200 000 единици на производител, така че новият закон за инфлацията подобри достъпа до тези кредити, като вдигна тавана и позволи субсидиите да се изплащат предварително, а не след плащането на годишните данъци.

Откакто президентът на САЩ Джо Байдън пое "по пътя на електрификация", са инвестирани над 210 милиарда долара в производството и логистиката на електрически автомобили, което ще създаде 250 000 нови работни места през следващите години.

На този фон обаче, сега републиканците внесоха законопроект, който ще отмени голяма част от предимствата на Закона за намаляване на инфлацията. Новият закон има за цел да премахне бонусите за „чисти“ превозни средства за нови и използвани пътнически и търговски електрически превозни средства.

Проектозаконът е внесен от Джон Барасо, републикански сенатор от щата Уайоминг, който е свързан с основните индустрии в района, занимаващи се с петрол. Според анализаторите китайските електрически автомобили в САЩ ще бъдат от полза само ако бъде приет новият закон, тъй като повечето достъпни електрически автомобили, произведени в Щатите, ще поскъпнат с $7500, докато китайските електрически автомобили няма да променят цената си по никакъв начин , тоест те моментално ще станат по-конкурентни.       

 

fallback
  • #17
    До 14 ( преди 5 месеца )
    Абсолютно всички факти доказват, че toyota е тази която най-много реве за субсидии на всички възможни правителства, най-много на американското, където е напълно законно открито да хвърляш милиони за лобиране. И toyota го прави и си проси субсидии за хибридите като някой просяк. Какво ще кажеш за този факт? Най-смешното е че го правиха упорито дори когато най американската автомобилна компания Tesla, три поредни години не беше получила и един долар субсидии от правителството на САЩ.
  • #16
    до 15 ( преди 5 месеца )
    Никакви доказуеми резултати, викаш? Ами индекса на качеството на въздуха в Калифорния - щата с най-много електромобили? До 2019 г. - никакво подобрение. Дотогава Калифорния беше щатът с най-много хибриди. След това започна видимо увлечение на електромобилите и съответно индексът започна да се подобрява значително.
  • #15
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Обаче е упорит де, трябва да му се признае. В Интернета доминира трафика от спам имейли и мненията на Митьо.
  • #14
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Колкото и да не подкрепям републиканците - тука се харчат безумни количества пари за никакви доказуеми резултати и ползи. Субсидиите са до време - ако електричките не могат да се продават без тях - еми значи не са следващото превозно средство на тази планета.
  • #13
    Хвалипръц ( преди 5 месеца )
    Бустерирания с митове, Китай субсидира електромобилите за да превземе пазара, но това няма как да продължава до безкрай. Тойота са тези с най-голям опит в електрификацията, и те казват 30% електромобили максимум, няма как да станат по-евтини от ДВГ. Пропагандните партенки на Тесла за евтини 4680 батерии се оказаха пълна илюзия.
  • #12
    До 11 и 12 ( преди 5 месеца )
    За сега изравняването е в Китай, а скоро в световен мащаб. Все пак Китай основният производител в света и като задоволи собствения си пазар, ще трябва да пласира продукцията си по другите пазари. Независимо дали като батерии и други части за електромобили, включително софтуер или като готов продукт. Ще го направят по един или друг начин, дори с помощта на Троянски коне и или манипулации на пазара на ресурси за производство на батерии и веригите за доставки. Ако не го виждате сте слепи.
  • #11
    анонимен ( преди 5 месеца )
    11-ти, по скоро чака наводнението от китайски е-коли (2 за цената на едно ДВГ), които в момента събират тен, по пристанищата на Европа
  • #10
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Блаженни са вярващите! Митьо Бустеров още чака изравняване на цените.
  • #9
    анонимен ( преди 5 месеца )
    А всъщност единственият ви смислен аргумент си е мой, но вие го повтаряте без да се усетите. Аз казвам че единствената пречка пред електромобилите е цената, А вие казвате същото но по друг начин - продажбите спирали, когато спрат субсидиите. На практика признавате, че когато електромобилите станат по-евтини, хората ги предпочитат пред ДВГ и субсидиите са заплаха за ДВГ, въпреки че и с тях електромобилите все още са по-скъпи. А когато станат по-евтини и без субсидии, както в Китай?
  • #8
    До 8 ( преди 5 месеца )
    Знаем те тебе. Знаем че не си читател аз и писател. вече си изписал няколко Тома глупости, а пишеш само глупости защото не си прочел и една книга в живота си. Личи си от километри че мразиш да четеш, затова не е нужно да ни го натрапваш. Обикновено включвате на режим обиди, Когато нямате други аргументи. Прави впечатление, че напоследък единствените аргументи са Грета тунберг, лъжите как ежедневно в България се палят електрички и няма нито една зарядна станция, а зареждането става само в гаражи
fallback
Последни