fallback

В САЩ беше внесен неочакван законопроект против електромобилите

Републиканците искат да отменят голяма част от стимулите за покупка на електрическа кола

В САЩ беше внесен законопроект за отмяна на данъчния кредит върху електрическите автомобили, което ще забави развитието им на местна почва, като по този начин, според експерти, ще остави лидерството в производството на електрически автомобили на Китай. Новият законопроект ще отмени Закона за намаляване на инфлацията, който заделя стотици милиарди долари за климатични разходи, голяма част от които са предназначени за данъчни облекчения при закупуване на електрически превозни средства.               Тези кредити бяха нещо като продължение и разширение на данъчния кредит от $7500 за екологични автомобили, въведен за първи път още през 2008 година. Но тези кредити първоначално бяха ограничени до 200 000 единици на производител, така че новият закон за инфлацията подобри достъпа до тези кредити, като вдигна тавана и позволи субсидиите да се изплащат предварително, а не след плащането на годишните данъци.

Откакто президентът на САЩ Джо Байдън пое "по пътя на електрификация", са инвестирани над 210 милиарда долара в производството и логистиката на електрически автомобили, което ще създаде 250 000 нови работни места през следващите години.

На този фон обаче, сега републиканците внесоха законопроект, който ще отмени голяма част от предимствата на Закона за намаляване на инфлацията. Новият закон има за цел да премахне бонусите за „чисти“ превозни средства за нови и използвани пътнически и търговски електрически превозни средства.

Проектозаконът е внесен от Джон Барасо, републикански сенатор от щата Уайоминг, който е свързан с основните индустрии в района, занимаващи се с петрол. Според анализаторите китайските електрически автомобили в САЩ ще бъдат от полза само ако бъде приет новият закон, тъй като повечето достъпни електрически автомобили, произведени в Щатите, ще поскъпнат с $7500, докато китайските електрически автомобили няма да променят цената си по никакъв начин , тоест те моментално ще станат по-конкурентни.       

 

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Който дори си мисли, че му четем ферманите. За такива като него и днешно време са оставили един сандък на един от ъглите на Хайд Парк в Лондон, където да се качи и да бръщолеви, постъпвайки като духовните му побратими Маркс и Ленин, които от там са се пънкяли да обясняват своите си щуротии на "плебса".
  • #6
    До 3 ( преди 5 месеца )
    За кое не си сигурен? В момента налагат мита на китайските производители и не им дават субсидии. Дават субсидии само на произведените в САЩ електромобили. Класически пример за морков и тояга. В момента в който махнат моркова, американските производители губят предимството си и цените им се вдигат със 7500, докато тези на китайските производители няма да мръднат, но въпреки това ще станат със 7500 по конкyрентни. Видя какво стана в Европа като махнаха субсидиите.
  • #5
    До 4 ( преди 5 месеца )
    Продължаваш да си функционално неграмотен. Също така продължава да ти се губи хронологията. Всичко ти е написано ясно В статията, но както винаги за да я разбереш са необходими няколко седмици обяснение за всяко отделно изречение. Като например че субсидиите на Тесла бяха спряни за две-три години, защото се получаваха само за първите 200 000 продажби, а след това им ги спряха и въпреки това продаваха най-много електромобили. Освен това дават субсидиите на клиентите, а не на производителите.
  • #4
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Иначе от статията, къде е сега Митичния, да ми обяснява как нямало субсидии в САЩ за е-коли (които пак са данъчна врътка..ах колко познато) Или пак ще се обърне като ветропоказател?
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    1, аз не бих бил толкова сигурен за закона. И за разлика от Европа, подобно на Китай, ако искаш да продаваш на Ами пазара, колите трябва да са произведени там. Вноса има мита, така че произведените в Китай... не мисля ще са на цените в Китай, нито ще ги оставвт да са мега-гига по евтини.
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Правилно ли трябва да се разбира, че след толкова години субсидиране електричките все още са живи умрели ако ги откачат от венозната система за вливане на пари?
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    За щастие на американците и наше нещастие, американците си гледат интереса и този законопроект няма да бъде приет, защото не е от полза на САЩ. Жалко, че европейските политици не действат така, А дават предимствата на китайците и съсипват европейската икономика
fallback
Последни