Едни предпочитат да карат купе, други мощен SUV, а трети мини. Но шофирането на кабриолет със сигурност е радост за духа и незабавен антидепресант. Тези автомобили имат фенове и сред притежателите на скромни компактни модели, така и на тузарски машини от 100 000 евро нагоре.
Да, кабриолетите остават трудни за закупуване за повечето хора, кито искат да ги имат. По чисто финансови причини. Те остават несравним синтез на технология и дизайн: визитна картичка за производителите на автомобили, особено тези в премиум сегмента.
10 кабриолета, в които ще сте неотразими (ГАЛЕРИЯ)
С дължина 485 см,новият Cle Cabriolet едновременно заменя C Cabrio и по-големия E Cabrio. Елегантен, той също така решава добре замяната на традиционния ламаринен покрив на кабриолетите Stella с многослоен брезентов покрив. Необходими са само 20 секунди, за да го свалите или вдигнете, дори ако карате с 60 км/ч. Купето има арматурно табло, което се простира към пътниците с меки форми, поддържайки високо конфигурируемия 12,3" инструментален дисплей и 11,9" вертикален сензорен екран. Междуосието от 286 см гарантира истински простор за четирима души и 295 литра за багажника.
Под капака има само 48-волтови меки хибридни двигатели. Всички те използват електрически агрегат, който добавя (когато е необходимо) съответно 23 конски сили и 200 Nm към мощността и въртящия момент на всяко предложение. Гамата е съставена от 2-литровия турбодизел със 197 конски сили със задно предаване, 2-литровия турбо бензин с 204 конски сили и задно предаване, 258 конски сили и 400 Нм въртящ момент при 300 4Matic и накрая 3-литровия 6-цилиндров с 381 конски сили и въртящ момент от 500 Nm за 450 4Matic. Най-новата версия харчи значително повече и изисква 99 055 евро, докато базовата струва „само“ 71 056 евро.