Едни предпочитат да карат купе, други мощен SUV, а трети мини. Но шофирането на кабриолет със сигурност е радост за духа и незабавен антидепресант. Тези автомобили имат фенове и сред притежателите на скромни компактни модели, така и на тузарски машини от 100 000 евро нагоре.
Да, кабриолетите остават трудни за закупуване за повечето хора, кито искат да ги имат. По чисто финансови причини. Те остават несравним синтез на технология и дизайн: визитна картичка за производителите на автомобили, особено тези в премиум сегмента.
10 кабриолета, в които ще сте неотразими (ГАЛЕРИЯ)
С дължина 477 см, ширина 185 см и височина 138 см, той произлиза от версията купе с възможност за избор между задвижване на задните колела или на четирите. Това, което отличава BMW 4, е платненият покрив. Той може да се отваря или затваря за 18 секунди (дори при включена скорост до 50 км/ч) чрез натискане на бутон на конзолата или с дистанционното управление.
Интериорът е смесица от спорт и елегантност, томно в перфектния стил на BMW. Информационно-развлекателната система с 10,25-инчов централен екран и 12,5-инчов цифров инструментален панел може да бъде допълнително допълнена с опционалния хед-ъп дисплей. Осемстепенната автоматична трансмисия Steptronic е стандартна за всички варианти, докато задвижването на четирите колела е запазено за 440i.
Останалата гамата от двигатели включва 420i с 2,0-литров четирицилиндров двигател с мощност 184 к.с., 430i с 245 к.с. Има и три дизелови опции: като се започне от 420d с 2,0-литров мек хибрид със 190 к.с., продължи ке с 430d с шестцилиндров 3,0-литров мек хибрид с 286 к.с., зза да се стигне до M440d xDrive мек хибрид с 340 к.с.
За тези, които искат мощен звяр, се предлага 510 HP M4 Competition Cabrio, който обаче струва 124 хиляди евро в повечето европейски дилъри.