IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво е EREV и коя е най-бързо зареждащата се такава кола?

Префиксът означава „електрически превозни средства с увеличен пробег“

Китайската компания Hozon Auto, която произвежда автомобили под марката Neta, пусна нов средноразмерен кросоувър Neta L. В началото на продажбите новият продукт ще се предлага в четири модификации, всички с префикс EREV. Това съкращение означава електрически превозни средства с увеличен пробег.


Neta L


Neta L е изградена на собствена платформа от поколение 2.0. Обща дължина на кросоувъра е 4770 мм, широчина - 1900 мм и височина - 1660 мм. Размерът на междуосието е 2810 мм, а коефициентът на аеродинамично съпротивление на каросерията е 0.258 Cd.

Кросоувърът е оборудван с пет радара с милиметров диапазон, предна камера и четири камери за съраунд изглед. Кросоувърът разполага и с 12 ултразвукови радара и камера за наблюдение на водача. Както беше отбелязано, камерата в кабината изпълнява разширени функции за помощ при шофиране. Сред тях са асистент за паркиране, адаптивен круиз контрол и поддържане на лентата.


Neta L


По-голямата част от предния панел е заета от двоен екран, състоящ се от 15.6-инчови дисплеи: централен и мултимедийна система. Пълно LCD арматурно табло е скрито зад D-образния волан. Развлекателният екран за пътниците отпред с 2K резолюция е оборудван с чип Qualcomm Snapdragon 8155. Има и аудио система Neta Sky Theater с 16 високоговорителя.

Салонът се трансформира в зависимост от желанията и нуждите на потребителите: режим на заспиване, караоке, къмпинг, СПА или гледане на открито. Има дори отделен режим за домашни любимци. Освен това пътниците разполагат с 6.6-литров хладилник и сгъваеми маси на гърбовете на предните седалки. Температурата в кабината се регулира чрез мобилно приложение или гласови команди.


Neta L


Както вече споменахме, всички налични в момента версии на Neta L са електрифицирани превозни средства с разширен пробег (EREV). Силовият тракт е един за всички - 1.5-литров четирицилиндров двигател с мощност 91 к.с. и електрически мотор с мощност 231 конски сили. Капацитет на батерията - 30 или 40 kWh. Електрическият пробег е 220 или 310 км., а пълният - 1 300 км.

Литиево-железните фосфатни блокове за Neta L се доставят от CATL. Те се зареждат от 30% до 80% за 19 минути. Това позволява на производителя да твърди, че Neta L е най-бързо зареждащият се EREV модел в света. В Китай цената на кросоувъра варира от 17 925 до 22 070 долара. Базовата версия на Neta L ще бъде пусната в продажба през август. Напълно електрическата версия на кросоувъра ще трябва да почака още малко.


Neta L


0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 11 като тръгнеш от Сф до Б-с можеш да не спираш защото включването на бензиновия двигател за зареждане на батерията не се усеща и си пътуваш до там и обратно без да спираш.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 7 описано е добре,но се учи в началните класове четене с разбиране. Някой явно не са били в тези часове,но това си е техен проблем.
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 6,ти учил ли си четене с разбиране или не.Ако не си учил се върни да се до научиш и тогава коментирай. До 310 км. означава само на ток,а колегата ти е обяснил как стават нещата,като това става незабележимо за шофьора и пътниците.
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 1,двигателя е за зареждане на батерията в движение,като ти спестява спирането за зареждане,като се включват последователно.
  • #13
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Хайде пак прикрита платена реклама на китайските бараки
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 11 ( преди 1 седмица )
    Още днес има над 100 зарядни станции от София до Бургас с мощност поне 150 киловата и постоянно се изграждат нови на всяко място на което се понатрупат електромобили някога, защото зарядната станция е машина за печатане на пари. Да не мислиш че някой ще остави тази пазарна ниша празна?
  • #11
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    "Или пък като тръгнеш от София до Бургас и искаш да караш само на ток с пълна мощност, просто спираш за десетина минути за зареждане и продължаваш." - Да и га е заета бърата колнка, ще чакаш някоя ***, дето зарежда Фиатката на 100% 30 минути, а после ше установиш, че за 15 минути зареждаш 150 км, ако караш с 85, а не със 135 и сте трима души + багажи, което значи, че зареждаш 30 минути. И преди това, трябва да съм я заредил на стотак. Аре, бе! Само неудобства, без нощо полезно.
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Отговорил съм на това "#6 - а какво означава според теб " Електрическият пробег е 220 или 310 км" в този случай?" Не говорите ли за него? Ако не съм разбрал правилно би ли обяснил за какво си говорите? 220 км е пробегът с едно зареждане с малката батерия 30 kWh и 310 км с голямата батерия 40 киловатчаса
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Има нужда да прочетеш реално за какво си говорим преди да пишеш.
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До шест и седем ( преди 1 седмица )
    Какво точно не разбрахте от статията, която за разнообразие не е чак толкова объркана както обикновено? Написали са ви хората, че автомобилът може да е оборудван с две батерии с различен капацитет - 30 и 40 киловатчаса. Единият пробег е с едната батерия А другия с другата. Има ли нужда да обяснявам кой пробег с коя батерия е?