fallback

Топ 10 на най-добрите хибриди на годината

Японската доминация не е изненадваща, но има и впечатляващи европейски състезатели

Хибридните автомобили са все по-популярна алтернатива за тези, които не са съвсем готови да преминат към изцяло електрически. Независимо дали става дума за пълен или plug-in хибриден задвижващ механизъм, най-добрите модели предлагат подобрена ефективност в сравнение със старите ДВГ, както и по-ниски емисии.

Ранните хибриди, като пионера Toyota Prius, бяха доста отличаващи се на външен вид.  Днес технологията се разшири в основния поток на автомобилния пазар и вече има огромно разнообразие от хибридни коли с най.различни дизайнерски подходи. Можете да намерите всичко - от супермини до семейни SUV, така че винаги има хибридна кола, която да отговаря на вашите нужди. В случай британското издание Auto Express посочи 10-те най-добри предложения на пазара.

Топ 10 на най-добрите хибриди на годината (ГАЛЕРИЯ)

 

fallback
  • #17
    До 16 ( преди 6 месеца )
    А ти си ми от любимците които притежават най-добрия автомобил на света и всички останали са простаци, че са си купили някакъв друг различен от техния. Никой не ти казва че това не е най-подходящия автомобил за тебе. Вероятно е така и ти пожелавам да си го караш със здраве и безаварийно. Но недей да обясняваш на света че това е единствения автомобил е няма по-добър от него. Поне Не задавай конкретни въпроси да ти дават примери защото ще те затрупат по всеки един критерий, който избереш.
  • #16
    до 11,12 ( преди 6 месеца )
    Както бях написал ЛЮБИМЦИ СТЕ МИ такива дървени философи да ми обеснявате какво и как е за автомобил който аз притежавам и сам си правя, а вие сте виждали само на картинка.
  • #15
    до 13 ( преди 6 месеца )
    Всъшност при хибридите на тойота маслото в кутията почти нищо не смазва ами е с по-скоро с охлаждаща функция.
  • #14
    до 13 ( преди 6 месеца )
    Да, сменял съм го. Колата я купих на 123к км. от представителство на Тойота в Германия и да сменя маслото на кутията както и антифриза в охладителната система на ДВГ и инвертора ми беше първата работа да направя. Лично аз съм си ги сменил. Чуват се странни шумове като дрънчене от към скоростите когато двигателя се гаси и минава на батерия. Бтв. маслото от кутията беше в състояние като ново - чисто като сълза, а не изпечено като на старият ми лекс който е с обикновен автоматик, не хибрид.
  • #13
    Хибриден ( преди 6 месеца )
    Разбира се че не са перфектни коли хибридите, и си имат + и -си, коментара ми беше конкретно дали са по-скъпи или по-евтини, а не в какво са по-добри и обратно.... а до 7..... странно.... сменяли ли сте маслото някога? Не слушайте Тойота/Лексус че не се обслужват тези кутии - смяна на масло на 100хил км задължително. Може да не е всъщност самата скоростна кутия, а да е някое уплътнение, тампон или нещо разхлабено от долу....Любопитно ми е да разбера какъв е проблема сега. Дано да е нещо просто
  • #12
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Сега като ти кажа Примера ще кажеш че не е 3,5 л, Не е точно 345 коня, и не е два тона и затова примера не е коректен. Въпреки това ще ти дам пример за по-голяма ефективност от хибрида. Електромобил с тегло 2,5 т 1 000 коня и разход 15 на 100 градско. С твоите 75kWh с които минаваш 100 км в града ще измине 750 км. С 25 лв които си дал за 100 км ще измине 1000км повече. Хайде следващия път говори за лукс и други неща, а не за ефективност! Един дизелов SUV може да харчи толкова
  • #11
    Няма смисъл ( преди 6 месеца )
    "Ако може да ми покажете кой друг автомобил с 3.5 литра двигател, 2 тона, 345 коня може да даде 7.5 на 100 в града ще ви поВЯРВАМ че от хибрида няма смисъл." Когато всички разсъждения на даден човек са само плод на Вяра Вяра Вяра Вяра Вяра, никакви факти, никакви примери и дори никакви физични закони не могат да го убедят в обратното. Ако отговоря на въпроса на който не можеш да понесеш отговора, ще отречеш всички факти и дори физичните закони. Ти вече имаш ВЯРА, не търсиш ЗНАНИЯ.
  • #10
    Гостенино ( преди 6 месеца )
    Не мога да повярвам, че съм съгласен на 100% с твоето мнение и си проявил обективност да кажеш както предимствата така и недостатъците на нещо. Браво. Напълно искрено те поздравявам и ще се радвам и за в бъдеще да пишеш такива мнения. Даже по изключение ще ползвам плюсовете и минусите и ще ти сложа един огромен плюс. Наистина няма идеални автомобили а има подходящи за всеки конкретен случай и не може да се генерализира Дали дизела тока бензина или газ е най-добро и дали да е SUV или малко градск
  • #9
    Гост ( преди 6 месеца )
    Като притежател на хибрид, мога да кажа че за градско и планинско каране има смисъл, за дълги отсечки по магистралата не Батерията се изтощава, минаваш на ДВГ и само си возиш инсталацията с теб, така че дали си струва, зависи за какво ти трябва
  • #8
    до 6 ( преди 6 месеца )
    Иначе до останалите тупани които никога не са нито притежавали, нито дори карали хибрид на тойота, хейтите си на воля. Страшни м.лоумн-ици сте. Ако може да ми покажете кой друг автомобил с 3.5 литра двигател, 2 тона, 345 коня може да даде 7.5 на 100 в града ще ви повярвам че от хибрида няма смисъл.
fallback
Последни