fallback

Топ 10 на най-добрите хибриди на годината

Японската доминация не е изненадваща, но има и впечатляващи европейски състезатели

Хибридните автомобили са все по-популярна алтернатива за тези, които не са съвсем готови да преминат към изцяло електрически. Независимо дали става дума за пълен или plug-in хибриден задвижващ механизъм, най-добрите модели предлагат подобрена ефективност в сравнение със старите ДВГ, както и по-ниски емисии.

Ранните хибриди, като пионера Toyota Prius, бяха доста отличаващи се на външен вид.  Днес технологията се разшири в основния поток на автомобилния пазар и вече има огромно разнообразие от хибридни коли с най.различни дизайнерски подходи. Можете да намерите всичко - от супермини до семейни SUV, така че винаги има хибридна кола, която да отговаря на вашите нужди. В случай британското издание Auto Express посочи 10-те най-добри предложения на пазара.

Топ 10 на най-добрите хибриди на годината (ГАЛЕРИЯ)

 

fallback
  • #47
    Самоцитирам се ( преди 6 месеца )
    #12анонимен ( преди 3 часа )Сега като ти кажа Примера ще кажеш че не е 3,5 л, Не е точно 345 коня, и не е два тона и затова примера не е коректен. Въпреки това ще ти дам пример за по-голяма ефективност от хибрида. Електромобил с тегло 2,5 т 1 000 коня и разход 15 на 100 градско. С твоите 75kWh с които минаваш 100 км в града ще измине 750 км. С 25 лв които си дал за 100 км ще измине 1000км повече. Хайде следващия път говори за лукс и други неща, а не за а не за ефективност! Един дизелов SUV м ...
  • #46
    Нищо не си разбрал ( преди 6 месеца )
    "До 35 ( преди 43 минути )Ако бихте чели внимателно щяхте да видите причините които вече съм написал. 3 причини 1ва - от 4то поколение насам Тойота хибриди са изключително надеждни по-надеждни от идентична Тойота чист бензин." Хайде сега прочети дали ти сравнявам автомобила с чист бензин или с електромобил 2,5 т с 1000 коня мощност който харчи 5 пъти по-малко енергия на 100 км в града и със същата енергия изминава 500 км, А със същите пари 1100 км. Май си говориш като латерна без да четеш
  • #45
    Хибриден ( преди 6 месеца )
    За пореден път казвам коментираме единствено дали е по-евтино или не да имаш хибрид. Съвсем друго нещо е колко вървят, шумни ли са, дали са подходящи за хора които прекарват предимно на магистрала....имат си +ве и -си. Хибрида не е за всеки. За мен е абсолютно перфектен обаче и смело твърдя че е по-евтино
  • #44
    Хобриден ( преди 6 месеца )
    Човека никаква идея си няма за какво говори. Просто се хвана за това че твоя Лексус които е v6 с 340 коня гори повече от моята Корола. Твоя Лексус е направен за повече мощност, по-висок въртящ момент а в същото време гори поне 3-4 литра по-малко от братчето му GS350 чист бензин. Някой хибриди са с цел повече мощност, а други са с цел икономия на гориво. И в двата случая колите горят по малко бензин от идентични чист бензин коли
  • #43
    ... ( преди 6 месеца )
    А за королата комби вместо лексус не съжалявай. Едно че е нова и второ че на GS-a багажника му заради батерията зад задните седалки е малко по-голям от на ярис и реално повече от двама на дълго пътешествие за повече дни е тегаво. А ако са две жени направо не ги мисля с багажа къде ще го слагат.
  • #42
    ... ( преди 6 месеца )
    Хибриден аз сега ще му кажа една много проста, бакалска, сметка пък дано математика вдене.Кола с ДВГ която харчи 7.5-8 на 100 в града е една кола. Кола с ДВГ която е 345 коня е съвсем друга кола, т.е. две различни коли. Та защо да имам две отделни коли като мога да имам една и като ми скимне за 2 секунди от спокойно каране да стана състезател. По проста математика от това не мога да измисля.
  • #41
    Хибриден ( преди 6 месеца )
    Та да завършим....не коментирайте без да знаете за какво говорите, както вече писах по-рано
  • #40
    До 35 ( преди 6 месеца )
    Не правете грешка да сравнявате Lexus GS450H с моята Тойотка. Има 2 вида хирбиди 1вия като моята Королка е с цел икономичност на двигателя, а 2рия вид хибриди е с цел подсилване на мощността на колата- много примери тук Honda NSX, въпросния Лексус GS450H, Ferrari SF90 straddle. И въпреки това ако прочетете за споменатите автомобили те използват по-малко гориво сравнение със същите чисти бензини, а в същото време са по-мощни заради електрогенератора
  • #39
    Хибриден ( преди 6 месеца )
    В дълъг период а хора като мен които карат над 30хил км на година хибрида излиза по-евтин сравнение с чист бензинов еквивалентен автомобил. Направих много сериозно проучване преди да се реша да си купя моята Тойотка. Проста математика.
  • #38
    До 35 ( преди 6 месеца )
    Ако бихте чели внимателно щяхте да видите причините които вече съм написал. 3 причини 1ва - от 4то поколение насам Тойота хибриди са изключително надеждни по-надеждни от идентична Тойота чист бензин. Най вече заради сложните двигатели заради вредните емисии при чистия бензин. Също така поради липса на много компоненти при хибрида - евтина поддръжка 2 - стойостта на хибрида ще е по-висока след 5-10 години когато решите да го продадете сравнение със същия автомобил чист бензин. 3 разхода на гориво
fallback
Последни