IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Eлектрическият Range Rover Electric ще изглежда като модела с ДВГ

Вижте първи снимки на всъдеходния ЕV по време на зимни тестове

Land Rover най-после превръща Range Rover в електромобил, който ще се продава заедно с версиите с двигатели с вътрешно горене. Британският производител публикува снимки на EV модели по време на тестове, от които става ясно, че той е почти идентичен с конценционалния луксозен SUV.


Range Rover EV


Range Rover Electric позира пред камерата, докато се подлага на сериозни изпитания при минусови температури в най-северните райони на Швеция. По-рано електрическият SUV беше тестван и в пустини в Близкия изток, където температурите надхвърлят 50 градуса по Целзий.

Британският производител рекламира електрическата версия като „най-тихия и най-прецизен Range Rover, създаван някога“, като тя е оборудвана с новоразработена система за контрол на сцеплението. Тя се тества в сурови условия, като в сравнение със стандартната настройка за контрол на сцеплението, базирана на ABS, новият хардуер на Rangie EV може да разпредели управлението на приплъзването на колелата към всяко по отделно. Това намалява времето за реакция на въртящия момент на всяко колело от около 100 милисекунди до само 1 милисекунда.


Range Rover EV


Инженерите на Land Rover са използвали и някои софтуерни трикове за минимизиране намесата на ABS и постигане на гладко возене дори на хлъзгави повърхности. От компанията посочват само, че големият EV ще бъде „мотивиран от нова собствена изцяло електрическа система за задвижване“.

Марката, собственост на Tata Motors, не навлиза в подробности, но се очаква мощност от над 500 к.с. Стандартният Range Rover разчита на 4,4-литров V8 туин-турбо с 530 к.с., производство на BMW. Във версията Range Rover SV мощността е 610 к.с.


Range Rover EV


Със сигурност електрическият SUV ще бъде с два електомотора, тъй като така ще се осигури задвижване на четирите колела. Подобно на Defender, който може да отиде навсякъде, електрическият Range Rover ще гази до 85 см вода. Всъдеходът е изграден на същата модулна надлъжна платформа (MLA), използвана от обикновения SUV с ДВГ, и ще включва 800-волтова архитектура за възможности за бързо зареждане.

Предстоящият SUV ще бъде вторият електрически модел на JLR след Jaguar I-Pace, пуснат през 2018 г. Докато по-малкият EV се сглобява от Magna Steyr в Грац (Австрия), Range Rover Electric ще се произвежда в дома си в Солихъл (Великобритания).


0 от 500