fallback

Задните врати на Prius се отварят в движение

Заради изпаднали пътници Toyota обяви сервизна акция на 200 000 хибриди

Японският производител Toyota Motor Corp. обяви изтегляне на около 200 000 екземпляра от хибрида Prius заради потенциален проблем със задните врати. Те не се заключват след потеглянето, което води до отварянето им по време на движение. От компанията признаха за поне един случай, при който вратата се е отворила и един от пътниците е изпаднал, като е получил леки наранявания.

Сервизната акция се отнася за автомобили Prius, произведени между юни 2015 г. и май 2018 г. Засегнатите превозни средства са продадени по целия свят, включително в Япония, Северна Америка и Европа. От Toyota са се свързали със собствениците на проблемните автомобили и са ги е помолили да закарат превозните си средства до най-близкия дилър, където ключалките ще бъдат заменени.

Докато корекцията не бъде направена, автомобилният производител моли клиентите си да активират функцията, която автоматично заключва вратите, когато водачът превключи скоростната кутия на паркиране. Компанията посочва, че това ще помогне да се предотврати отварянето на вратите, ако възникне късо съединение.

Изтеглянето е най-новият проблем с качеството на Toyota, която през последните години беше измъчвана от редица проблеми с безопасността и надеждността. През 2020 г. Toyota изтегли около 3 милиона автомобила по целия свят поради проблеми с горивните помпи, които можеха да доведат до спиране на двигателя. През 2018 г. Toyota изтегли близо 2,5 милиона автомобила поради проблеми с въздушните възглавници, които може да не се задействат в случай на катастрофа.

Проблемите с качеството навредиха на репутацията на Toyota като производител на надеждни автомобили. Компанията е предприела редица стъпки за подобряване на контрола на качеството, включително инвестиране в нови технологии и затягане на стандартите за проверка на вече произведени автомобили.

fallback
  • #29
    Лудория ( преди 6 месеца )
    Често проблемите идват от подизпълнители и определени партиди. При Тесла за някакви части покрай колелата, за Тойота въздушните възглавници. Но при проблем, всеки посочва марката на колата, а не да се плюнчат по подизпълнителя.
  • #28
    Лудория ( преди 6 месеца )
    Почетох, не че много разбрах, ама видях някои числа (цифрите са от 0 до 9, научете го) и да ги споделя. Тесла имат 10 акции, като за САЩ средно проблема е при около 50% от автомоблите. Тойота и Лексъс имат 44 акции, от които 28 акции не се отнасят за автомобили в САЩ. И си мисля - произвеждаш един милион автомобила от само 4 модела и имаш 10 акции. Произвеждаш 10 милиона автомобила, от безброй модели и модификации и имаш 44 акции. Ще заложа на Тойота като качество.
  • #27
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    На гърба на митичния бустериран има надпис."Ако четете това ,значи Грета е изпаднала от Теслъта".
  • #26
    До 24 ( преди 6 месеца )
    "Въпрос на цивилизационен ИЗБОР." Ето това най-ги дразни! Трябва да избират дали леко да си затормозят акъла и да спестят до 200 лв на месец от ток или да работят цял ден за тези 100 200 лв за да си спестят 3 минути мислене. Понеже за тях мислител е обидна дума, винаги предпочитат първото. Те да работят за пари, а не акълът им в съчетание с парите да работи за тях.
  • #25
    До 17 ( преди 6 месеца )
    Тебе съм те пропуснал в калабалъка. Извинявай. Нищо лично. "Само че когато това бъдеще дойде, Тойота ще продават повече електромобили от Тесла и Фолксваген." Моето бъдеще за което говоря от 10 години дойде миналата седмица и вече е минало. Дори в България плащаха за да ползваш ток. Засега само на фирмите, защото вече са на либерализирания пазар. През 2026 година и за всички битови потребители ще е задължително. Твоето бъдеще кога мислиш, че ще се случи?
  • #24
    до 14 ( преди 6 месеца )
    Няма значение колко произвеждат ФЕЦ през нощта, защото на нормалния, интелигенен човек му трябва да си зареди колата един път в седмицата и понеже не е теб, ще го направи в слънчев ден по обяд, когато ще му плащат да го направи. Себеподобните ти ще зареждате през нощта и ще дуднете в хоремага защо е толкова скъп токът. Въпрос на цивилизационен избор.
  • #23
    до 17 ( преди 6 месеца )
    Москвич из ушанков, бравос! Оборваш едно обещание за бъдещето с мечтите на всеки беден тойоткаджия. Само ще на колегата обещанието е базирано на реални факти и реално случващи се събирия в други, по-напреднали държави, а твоята мечта се базира на мокрите сънища на бездарен наследствен ръководител, който дори собствената му компания уволни и му даде почетно място в надзорния съвет.
  • #22
    До 18 и 20 ( преди 6 месеца )
    Е Не всеки ден тока е безплатен. Днес е облачно и фотоволтаиците произвеждат само малко повече отколкото АЕЦ Козлодуй. ФЕЦ 40,49%2236.52 днес тока е между 100 и 150 лв на мегаватчас, така че колкото по-малко произвеждат повече печелят колкото и контраинтуитивно да звучи. Днес между 220 и 330 000 лв на час. Когато произвеждат 20% повече енергия в слънчево време, печелят 10 пъти по-малко или нищо. Ето тогава печелят тези които могат да зареждат и си ПЕСТЯТ тези 220- 330 000 лв. ВСИЧКИ ПЕЧЕЛЯТ.
  • #21
    Гостенино ( преди 6 месеца )
    Толкова години така и не се научи когато ти говорят за процент винаги да внимаваш процент от какво? Също така не се научи да не задаваш въпроси на които не можеш да понесеш отговора. Да те питам вярно ли е че са 3% от каквото там си избереш? Хайде освен процентите дай и мегавати да проверим? Аз в другата тема нямам 300% грешка, но твоята е около 500% в случая. За април месец е произведена достатъчно слънчева енергия, за да се заредят 1,5 милиона електромобила за месечния им пробег. А не е лято
  • #20
    анонимен ( преди 6 месеца )
    МитЕ, безплатно е сиренцето в капана за тлъсти тесларски плъхоци като тебе.
fallback
Последни