Многото новини за спад в продажбите на електромобили провокираха шефът на Jeep Антонио Филоза за коментира ситуацията. Според него множеството такива новини ни показват, че електрификацията се отлага във времето, но не се отменя. Неговото мнение е, че: „Електрификацията на глобалната автомобилна индустрия продължава да се разширява."
Така Антонио Филоза, новият главен изпълнителен директор на марката Jeep, свърза не много успешните наскоро европейски продажби с грешния избор на политика при избора на системи за задвижване на определени модели за определени пазари.
Факт е, че моделът Avenger първоначално беше представен само с електрически двигател. SUV версията с двигател с вътрешно горене влезе в продажба доста по-късно, но дори и тогава не на всички пазари.
Според Филоза това „решение е било погрешно“ - купувачите в много европейски страни, по-специално в Италия, Испания и Полша, както и тези от т.нар. източен блок, предпочитат версията с двигатели с вътрешно горене.
Въпреки това, Jeep продължава да следва стратегия за електрификация, според която половината от продажбите на марката в САЩ и 100% от продажбите в Европа ще бъдат електрически превозни средства до 2030 година. Сред предстоящите изцяло електрически нови модели са моделите Wagoneer S и Recon.