IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel представи възродената Frontera

Електрифицираният кросоувър заменя Crossland

След месеци на очакване германският производител Opel представи нов кросоувър, който ще се настани между Mokka и новия Grandland в гамата на марката, и ще замени Crossland след края на жизнения му цикъл. За модела, който ще бъде оборудван с хибридни и 100% електрически двигатели, е възродено името Frontera.


Opel Frontera


Новата Frontera има всичко необходимо, за да изпъкне в SUV-гамата на Opel. Новият модел е с по-модерен и атрактивен дизайн от Crossland и използва последната еволюция на решетката Vizor. Черен детайл с висок гланц е интегриран в предната част, заедно с тънки фарове с Eco LED технология и подобрено крило за дневни светлини.

Opel не съобщава размерите на новата Frontera, но тя има типични пропорции за B-сегмента, забележимо е по-голяма е от Mokka и има по-познат силует. Арките на калниците подчертават офроуд характера в сравнение с предшественика му, въвеждайки висока раменна линия и отличителна С-колона, която разделя вътрешното пространство.


Opel Frontera


Отвътре новата Frontera разполага с инструментален панел „Pure Panel" с два големи 10-инчови цифрови екрана за инструментите и информационно-развлекателната система, всеки разположен зад по-елегантен волан. Свързаността е от ключово значение, така че се предлага опцията за станция за зареждане, която става част от информационно-развлекателната платформа.

Новата Frontera получава 5 места в салона, като предните седалки са проектирани да осигурят високо ниво на комфорт благодарение на технологията Intelli-Seat. Специалните канали намаляват натиска върху опашната кост и са тапицирани с рециклирани материали и контрастни шевове. Задните се сгъват на асиметрични половини, увеличавайки обема на багажника от 460 литра до 1600 литра.


Opel Frontera


Що се отнася до задвижванията, в основата на Frontera е платформата CMP, която се използва от модели като Fiat 600, Jeep Avenger и редица други кросоувъри на концерна Stellantis. Съответно и задвижващите системи на новия модел на Opel ще бъдат идентични.

Това означава, че клиентите ще може да избират между напълно електрическа версия и двигатели с 48-волтова хибридна технология. Все още няма официални данни, но се очаква електрическата версия да получи мощност от 156 к.с. и пробег 400 км. Бензиновите варианти ще развиват между 101 или 136 к.с.


Още снимки на новата Frontera - вижте в галерията:


0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Benny ( преди 3 месеца )
    Абе добър си е автомобилиа но не е VW
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 3 месеца )
    Хехее, двигателче 1.4-1.5? И импотентна електричка - нито мощност, нито пробег. А иначе "арките на калниците подчертават офроуд характера...". Какъв офроуд с това нещо, вероятно ще е дори само с предно предаване. Аз го виждам като пластмасова играчка.
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 7: Фиат да не е собственост на Пежо та да им слагат емблема?
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Марката ОПЕЛ практически я няма вече. Целта на Стелантис е ясна - продава Пеж-а с емблеми на Ситреон, Опел, Фиат, Ланча, и така печели все повече. VW да не прави нещо различно?
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Не случайно тези са производителя с най-голяма печалба, буквално продават с 20-30% надценки посредствени коли, да не ги изброявам марките от концерна.
  • #5
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ел колите -миксери-микровълнови -ламарини-палатки са не по малко вредни от двг то защото за изработването на батерии се дълбее земята най вече от Африка и не само по целия свят това е вредно повече дори от двг то и това няма да изтрае много тази мода трите ми коментра се отнасят до хората и и до кликата от Брюксел. Но хората да знаят също че тея тука трият коментари да знаете трият коментари тея клоуни нищо чудно да го изтрият след кат го ПУБЛИКУВАМ.
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И да продължа това нещо искам да го видя на живо и тогава ще мога да кажа по -задълбочено какво мисля .А това че е възродено името Фронтера изглежда че трябва да оправдае името на предшественика си и ако го достигне по техническата част поне наполовина е добре но *** политичета трябва да млъкнат искат да ни затворят устите и работят в комбинация с еко талибаните но трябва да се осъзнаят тея от климата в Брюксел. Това нее бъдещето на автомобилите .Ел
  • #3
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ппобег 400 км тея сее ба ват с хората тва извън градъ дали ще станеш до крайната си цел най вероятно не слаба батерия. Слаба работа ел версията не пише зали е с 2 мотора или един по точно дали е на предния иле заден мост батерията не пише , 156коне е твърде малко бензино е слаба конете можете да са нещо като 150 -200 коня но тва искат шибяните "политичета' от Брюксел и дано си го набутат у уная си работа и нищо чудно да няма продажби туй нещо
  • #2
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тази играчка ако види кал... ще се уплаши, пък пишете за офроуд. Смях... но модата е такава..ГМО.
  • #1
    15 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Стеланти прозивеждат едно тумбесто рено хечбек, на което слагат различни емблеми.