fallback

DS 3 и DS 4 получиха хибридни версии, преди да станат електрически

Френската луксозна марка започва кардинална промяна на моделната си гама

Френският производител DS планира да стане изцяло електрически, но преди това добавя нов хибриден задвижващ агрегат в гамата си, който ще се предлага за моделите 3 и 4.

Двата модела вече ще се предлагат с 1,2-литров, 3-цилиндров бензинов двигател, работещ по цикъл на Милър. Той е описан като „значителна еволюция на предишното предложение“. От DS твърдят, че агрегатът проектиран с мисъл за хибридизацията и включва нова верига за синхронизация, както и нов турбокомпресор с променлива геометрия.

Двигателят произвежда 134 к.с. и въртящ момент 230 Нм. Той е съчетан с нова 6-степенна трансмисия с двоен съединител, оборудвана с интегриран електрически мотор, произвеждащ 28 к.с. и 55 Нм. Моторът се захранва от малка литиево-йонна батерия от 0,9 kWh и може да задвижва автомобила при ниски скорости.

Благодарение на тази система хибридният вариант е почти 20% по-ефективен от DS 3 PureTech 130 Automatic. В допълнение към по-ниските емисии и разход на гориво, моделът е с 1,2 секунди по-бърз, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 8,4 секунди.

Показателите на DS 4 Hybrid са подобни, като клиентите могат да очакват до 16% подобрение на горивната ефективност. Моделът също така е с 1,2 секунди по-бърз от варианта PureTech 130 Automatic, тъй като ускорява до 100 км/ч за 10,4 секунди.

В допълнение към хибридното задвижване, моделите включват няколко други актуализации, включително система за предупреждение за пешеходци и актуализирани дисплеи, които показват специфична за хибрида информация. Освен това, тъй като хибридните компоненти са монтирани под капака и пода, товарното пространство остава непроменено.

От френската компания съобщиха още, че ще намалят броя на нивата на оборудване до две - Pallas и Etoile, за всички модели без възможност за поръчка на допълнителни опции. Всъщност изборът на купувачите ще бъде съкратен само до цвят на каросерията и оборудване на салона. Това ще позволи спестявянето на пари за концерна Stellantis, който е собственик на премиум-марката.

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 7 месеца )
    1-то, това беше и моята първа мисъл вчера? Що за репмиум си, ако персонализирането е сведено до минимум? А двигателите са повече от подигравка.. Как ще сложиш 1.2 3ц миксер и ще тупаш в гърдите - пермиум?! Абсурдно е.
  • #1
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Хахахахаха, "Това ще позволи спестявянето на пари... на премиум-марката.", бафти супер-дупер марката, при която нямаш възможност за избор на нищо освен цвета на боята и тапицерията
fallback
Последни