IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И новият Mercedes-Benz E-Class влиза в сервизите

Проблемът е в неправилно поставен кабелен сноп на трансмисията

Mercedes-Benz обяви сервизна акция за новата Е-Class (серия 214), моделна година 2024. Тя ще засегне автомобилите, продадени на пазара в САЩ. Според документите, подадени в Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA), седанът и комбито са оборудвани с трансмисионен кабелен сноп, прекаран твърде близо до задвижващия вал.


Mercedes-Benz E-Class


Проблемът в случая е опасност от загуба на мощност, която може да бъде причинена от контакт на кабелния сноп от контакт със задвижващия вал. Сервизната акция ще засегне около 400 бройки, произведени между 27 април 2023 г. и 29 януари 2024 г. Те са от моделите E 350, E 450 и E 450 All Terrain, като техните собственици ще трябва да посетят сервизи на марката за коригиране или смяна на кабелите.

Базираният в Щутгарт автомобилен производител твърди, че въпросният проблем е коригиран в производството още на 26 февруари чрез подобряване на контрола на качеството. Всички изтеглени превозни средства имат VIN номера, започващи с W, което означава, че са произведени в Германия.

Собствениците могат лесно да определят дали техните E-Class са били изтеглени или не, като пуснат идентификационния номер на автомобила на уебсайта на автомобилния производител в САЩ.


0 от 500
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Също така има една приказка, че сега колите се правят не от инженери, а от счетоводители...
  • #3
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Сегашният Мерцедес не е като едно време. Последният истински качествен и здрав е 124ката. След това всичкото е брак още от конвейра - да изкара гаранцията и или почва тормоза със скъпите части и ремонти, или коша. Великите БМВ и Ауди са същата работа. Сега ако искате здрава кола - Хонда или Тойота все още, всичко останало е ***.
  • #2
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Затова много хора предпочитат бюджетни решения, поне се утешавам че за толкова пари, какво да искам от Астрата, че веригата прихлопва от време на време - че то и на БМВ масово ги сменят преди 100 хил. км
  • #1
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Счетките в Мерцедес копаят ново дъно, а ФВ са плътно зад тях с проблемите с надеждността. Триото се допълва от БМВ които след 99-та нямат надежден модел, та вече никой не се учудва че прекарват много време в сервизите. Единственото което засега ги спасява е че и китайците произвеждат същите биклюци, а японци и корейци не са евтини. Хората които ценят времето и парите си, и им се налага сами да си карат колите по сервизи, отдавна са извадили триото от списъка си.