IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо 23-годишно BMW M5 (Е39) струва повече от ново M3?

Седанът от 2001 г. е част от ограничена серия със специален цвят и оборудване

Намирането на високопроизводителен спортен седан за около 100 000 долара не е никак трудно, тъй като на пазара има доста примамливи опции. Сред тях са новите BMW M3 и Mercedes-AMG C63, които определено привличат внимание. За същата сума обаче се продава и това BMW M5 от 2001 г., което е оценено на 98 000 долара.


BMW M5 (Е39)


Всички поколения на M5 са емблематични, но малко от тях карат сърцата на феновете да се разтуптят така, както E39. То беше представено през 1998 г. и въпреки че вече е почти на 25 години, все още изглежда свежо и модерно по начин, който трудно ще бъде повторен от сегашното M5 след 2 десетилетия. В случая колата е от 2001 г. и се продава от дилъра LBI Limited във Филаделфия.

Задвижването на E39 се осигурява от първият по рода си V8, използван за М5. Това е 4,9-литров агрегат с атмосферно пълнене, доставящ 400 к.с. при 6000 об/мин и 500 Нм въртящ момент при 3800 об/мин. Със стандартна 6-степенна механична скоростна кутия седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.


BMW M5 (Е39)


Тази конкретна версия на BMW M5 е боядисана в цвят Oxford Green и е внесена в Калифорния през юни 2001 г. Първият собственик я е държал 22 години и през това време е изминал само 40 027 км. Този малък пробег означава, че M5 все още е в отлично състояние, като боята показва относително малко признаци на износване.

Седанът е продаден на представителство на BMW в Ери (Колорадо), което обаче бързо я препродава. Новият собственик е навъртял по-малко от 1500 км, преди на свой ред да я продаде на LBI Limited.


BMW M5 (Е39)


Не само специалния цвят на това M5 го прави желано. За интериора е използвана карамелена кожа, което го прави един от само 71 екземпляра, които имат комбинация от зелено и кафяво като тази. Той е бил добре поддържан през годините, като се намира в идеално състояние.

Продавачът допълва, че само преди дни колата отново е била прегледана основно, като се продава с пълна документация и сервизна история.


Още снимки на впечатляващия спортен седан - вижте в галерията:


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    "Но каква душа и какво сърце трябва да имаш, за да имаш пък да не караш кола като тази?! " - Богато сърце и дащна душа, за да си купи по две от тази кола!
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Автомонтьор с блажни ( преди 1 седмица )
    Аз имах е34 същия цвят с карамелено табло и въобще интериор, само че беше комби с бордови джанти RH на спици наподобяващи BBS като борда беше 8J и също беше с нивомат, двузонов климатроник и двойна панорама, която правеше купето полу-кабриолет.Уникален екземпляр, но щеше да ми струва цяло състояние да го направя, като ново, понеже беше покарано около 250 хиляди км.За жалост този рядък модел беше едва с първия подобрен мотор и само 520 със скромните 150 коня, но пък Ванус-а звучеше уникално!
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    "на никой не му пука в случая какви коли са, щом имат нов дизайн и декоративно осветление тип нощен клуб отвътре.. целия им фокус е там - в осигуряване кефа на кифлите. " Сигурна рецепта за провал, защото китайците са много по-добри в чалга изпълненията и скоро ще го докажат. Но за разлика от BMW, освен опаковка ще предложат и съдържание за същата цена. Даже може цената да е по-висока, за да се хвалят пред кифлите "Колко пари са дали за този звяр".
  • #3
    2 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Благодаря ,не пуша....Карайте си я.!
  • #2
    25 rate up comment 0 rate down comment
    Propov ( преди 1 седмица )
    Проблема с колите като тази е един. Да караш или да не караш. Ако караш, цената пада с километрите. Ако я държиш в климатизиран гараж, цената ще се вдига всяка година. Но каква душа и какво сърце трябва да имаш, за да имаш пък да не караш кола като тази?!
  • #1
    16 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    цвета ми е все едно, но сърцето може да не е, най-пъргавия и мощен V8 към днешна дата, но в съчетанието с душата на колата я прави спцялна.