fallback

Електромобилите с най-голям пробег

Европейските производители са в луда надпревара с американците, водени от Tesla

Неотдавна идеята електрическа кола да може да измине повече от 400 мили (643 километра) с едно зареждане беше нечувана. Само гигантът Tesla предлагаше кола с такъв пробег, като седанът Model S можеше да измине 650 км.   Но с напредването на технологията при батериите този обсег далеч не е само територия на американците. Куп европейски марки го постигат, като вече след отличниците има SUV-ове и дори луксозни екземпляри.  

Електромобилите с най-голям пробег (ГАЛЕРИЯ)

 

fallback
  • #18
    Да гостенино ( преди 7 месеца )
    Абсолютно вярно е. Както преди пет години така и днес зареждам енергия, а не мощност в резервоара. Както днес така и преди 100 години, А и след 1000 години, един литър дизел ще има енергийно съдържание 10 000 Wh, които се равняват на 36000000 джаула или 8598452.4 Калории. Наричат се физични закони, които очевидно пречат на съществуването на твоето перпето mobile и това на Радев което харчи 12,5 kW а на изхода има 23,45 kW мощност. И това на турбо което харчи 45 kW а на изхода има 60 kW
  • #17
    Гост ( преди 7 месеца )
    Ходил съм 2 пъти на Марс. Там ДВГ са 4 пъти по ефективни от електричките, защото слънцето е по-слабо, а гравитацията по-ниска! Щом там е така значи и на земята е така! Електричките нямат бъдеще!
  • #16
    Гост ( преди 7 месеца )
    Разхода е в литри/100,няма кола с ДВГ с разход киловатчаса/100.Може да има на Марс!
  • #15
    До 12 ( преди 7 месеца )
    Недей така. Антиелектриците, които са сериозни инженери и професори, които мразят да мислят и смятат, предпочитат готови класации и сдъвкан краен резултат кой каквото там има да ги манипулира, защото нямат време да разчитат и анализират таблица с реални резултати камо ли да гледат клипове с реални измервания на пробега и разхода. Онзи глупавият Дани дето не му вярват, направи напълно реалистичен тест с 60 електромобила, които се движиха едновременно София Пловдив Карлово София и засече разходите
  • #14
    Гост ( преди 7 месеца )
    Адреналинката - електричка зарежда бензин и плаща в литри/киловатчаса, мощноста на колата му е в киловатчаса и всичко му е перпетум мобиле.
  • #13
    До 8 ( преди 7 месеца )
    А сега е мой ред да налея малко масло в огъня. Ето колегата сипва 70 литра, които са над 600 киловатчаса и изминава с тях 850 км. Тоест харчи около 70kWh/100км. Тесла модел Y която вероятно е по-тежка и мощна от неговия автомобил, харчи около 17kWh/100км, което е 4 пъти по ефективно. Ако електромобилите са както казваш с ефективност 80% (според мен много по-малко.Под 70% обща) С каква ефективност са четири пъти по неефективните автомобили с ДВГ? Ще сметнеш ли маслото в огъня?
  • #12
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Докога ще ни сервирате тия мързеливи класации по каталожни данни, които нямат никаква връзка с реалността? Сериозните издания и канали правят дълги тестове в реални условия. Тази боза тук няма никакъв смисъл.
  • #11
    Къпан пор ( преди 7 месеца )
    Тези се съдраха да лъжат за пробега.Да вземат да поизлъжат нещо за продажбите.Всички производители на електромобили свиват производството и работят на непълна работна седмица.
  • #10
    До 8 ( преди 7 месеца )
    Абсолютно вярно. Само в света на антиелектриците има нереалистични очаквания за перпето мобиле, нереалистични очаквания че има каквото и да е производство на батерии или енергия, което не замърсява. Нереалистични очаквания, че водородът и дори синтетичните горива произвеждани от водород могат да са по-евтини от зареждането директно с електричество. Останалите просто правим сравнения кое има по-малко загуби и замърсява по-малко. Електромобилите и батериите печелят пред ДВГ по всички показатели
  • #9
    анонимен ( преди 7 месеца )
    5-ти, да събирал съм 67л, но избягвам да я карам на изпарения.6- Полестар незнам точна бройка, но са 20+,(автопарка е над 2к коли). Не ги познавам всички лично (виждам колите из паркинга), но конкрените с които разменяме по някоя дума, колите са им на 2г (мисля са с "малката" батерия) и 2-та казват, че след 250-300км се ослушват да зареждат,
fallback
Последни