fallback

Rimac забави с година... колата за шефа си

Мате Римац трябваше доста да почака за своята лична Neverra, но пък тя е много специална

Човек би очаквал, че собственикът на неголяма автомобилна фирма ще бъде първият, който ще подкара новия модел на компанията. Но това със сигурност не се случи в Rimac . Главният изпълнителен директор на Bugatti Rimac - Мате Римац, трябваше да чака повече от година, докато най-накрая получи своя собствена Nevera.     

Е, в нея има някои детайли, проектирани специално за боса. Електрическият суперавтомобил на Мате Римац пристигна в ръцете му в наситен пурпурен цвят, комбиниран с черни детайли, които оставят открити компонентите от въглеродни влакна на Nevera. Първият еремент, който се набива на очи, са огледалата, носещи хърватския флаг отзад в чест на родното място на основателя на Pimac Automobili. Логото на Nevera е боядисано в червено.    

Още повече са специалните елементи в купето. Седалките съчетават червено и черно. В горната част на шофьорската седалка има логото  M8 , което се отнася до името на основателя (Mate). Съответно на пътническата седалка е изписано K8 – Катерина е съпругата на Римац. От дясната страна е пришита фигура на жена , която препраща към портрет на жена от античния град Солин (Хърватия).    

Що се отнася до представянето на колата, тя не е подобрена спрямо обикновения Rimac Nevera. Благодарение на четирите електрически мотора – звярът получава 1914 к.с.  Придружаващата я батерия с капацитет 120 kWh гарантира пробег от 490 километра. Ще бъдат направени само 150 Nevera и един от тях вече е попаднал в ръцете на основателя на компанията. Що се отнася до цената, тя достига 2,3 милиона евро.    

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Още като каза разхода, аз сметнах 12,5 kW входяща мощност и 6,25 киловата изходяща при 50% КПД и 5 kW изходяща при 40% КПД.за движение с 50 км в час и 2,5 л на 100. Прав ли съм бил? Сега като ги смяташ толкова ли са?
  • #15
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Да предположим че аз съм убил инженер Радев 12 часа след като е казал разходът на автомобила си и съм писал три години с неговия Ник пълни глупости. Вие защо повтаряхте глупостите които пишат от името на инженер професор Радев, а не му казахте че греши и аз съм прав? Лично Ти колко пъти повтори че изходящата мощност от 23,45 киловата е правилна? Още 30 Ника защо повтаряхте моите лъжи които пиша от името на професора а не защитихте мен? Всички повтаряхте вкупом че перпетомобиле съществува!
  • #14
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Килокалории за час е единица за мощност, а не за енергия. Пак питам колко е изходящата мощност при 50% КПД при изчислената от тебе входяща мощност на база литри в час килокалории на час или както там си го сметнал?
  • #13
    Турбо ( преди 7 месеца )
    Килокалории се превръщат в квтч.Тук размерноста е килокалории за час и се превръща в киловати.
  • #12
    Турбо ( преди 7 месеца )
    Тесльо,в коментарите по долу всичко е описано.Всичко публикувано от Радев е вярно до таблицата обороти, въртящ момент, мощност.От там нататък някой *** с чужд ник.
  • #11
    Турбо ( преди 7 месеца )
    Ползвах калкулатор за конвертиране в нета килокалория /час към киловати. 1 квт=859,85 килокалории за час.1 килокалория за час=1,16 вата.
  • #10
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Но да предположим, че си прав Колко е входящата и изходящата мощност при движението на автомобила на инженера Радев, който после стана професор? Прав ли беше че при това положение изходящата механична мощност е 19 kW или както твърдеше на по-късен етап 23,45 kW? Ти колко входяща мощност изчисли за 2,5 л на 150 км в час? Колко КПД се получава?
  • #9
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Я да видим кой кого будалка? Първо ми дай формулата за преобразуване на килокалории в киловати? После ми дай формулата за изчисляване на мощност? По моите скромни познания, калориите са в мярка за енергия и се превръщат в киловатЧАСА, а не в киловати. Виждаш ли някаква грешка в изказването ми до тук? След това според моите познания мощността се изчислява като разделиш енергията на времето. Виждаш ли грешка? Твоята грешка е че делиш мощност на време. Е няма такава физика! Бъркаш мощност с енерги
  • #8
    Турбо ( преди 7 месеца )
    Една аеродинамична кола със скорост 50км/ч и трябват около 4 квт, кпд=4/12,5 =32%.Моята баничарка е с по висок коефициент на въздушно съпротивление и по тежка от нормален автомобил,ще и трябват 5- 6 квт. Кпд=5/12,5=40%,кпд=6/12,5=48%.
  • #7
    Турбо ( преди 7 месеца )
    1,075 кг/ч х 10000 ксаl/кг=10750 кcal/ч. Преобразуваме в киловати 12,5022 квт.От 1,25 литра нафта за един час се получават 1,25 КИЛОВАТА мощност в двигателя.
fallback
Последни