fallback

Rimac забави с година... колата за шефа си

Мате Римац трябваше доста да почака за своята лична Neverra, но пък тя е много специална

Човек би очаквал, че собственикът на неголяма автомобилна фирма ще бъде първият, който ще подкара новия модел на компанията. Но това със сигурност не се случи в Rimac . Главният изпълнителен директор на Bugatti Rimac - Мате Римац, трябваше да чака повече от година, докато най-накрая получи своя собствена Nevera.     

Е, в нея има някои детайли, проектирани специално за боса. Електрическият суперавтомобил на Мате Римац пристигна в ръцете му в наситен пурпурен цвят, комбиниран с черни детайли, които оставят открити компонентите от въглеродни влакна на Nevera. Първият еремент, който се набива на очи, са огледалата, носещи хърватския флаг отзад в чест на родното място на основателя на Pimac Automobili. Логото на Nevera е боядисано в червено.    

Още повече са специалните елементи в купето. Седалките съчетават червено и черно. В горната част на шофьорската седалка има логото  M8 , което се отнася до името на основателя (Mate). Съответно на пътническата седалка е изписано K8 – Катерина е съпругата на Римац. От дясната страна е пришита фигура на жена , която препраща към портрет на жена от античния град Солин (Хърватия).    

Що се отнася до представянето на колата, тя не е подобрена спрямо обикновения Rimac Nevera. Благодарение на четирите електрически мотора – звярът получава 1914 к.с.  Придружаващата я батерия с капацитет 120 kWh гарантира пробег от 490 километра. Ще бъдат направени само 150 Nevera и един от тях вече е попаднал в ръцете на основателя на компанията. Що се отнася до цената, тя достига 2,3 милиона евро.    

fallback
  • #46
    анонимен ( преди 7 месеца )
    "Турбо ( преди 11 минути )Тесльо,не е ли вече време да спреш да повтаряш глупостите, които си писал с чужд ник.Излезе ли перпетуум мобиле, автора е тесльо." Ако това е вярно, Това означава че вие нищо не сте писали, защото няма сметка в която да НЕ изкарате перпето mobile. Ако смяташ че греша или лъжа, покажи една единствена сметка която ти си я писал лично и е вярна? 100% от сметките които сте правили за КПД са грешни защото не знаехте Как да си сместнете входящата мощност. СМЯТАЛИ ЛИ СТЕ?
  • #45
    анонимен ( преди 7 месеца )
    По-скоро не знаехте Как да си изчислите изходящата мощност спрямо входящата и избрано КПД. Още не сте ми показали таблица която превръща килокалории в киловати? Нали я четохте в учебника? Нали калориите се превръщаха в киловати, а не в киловатчаса? Защо си тръгнал да смяташ по моя начин - да делиш енергията на горивото на времето за да получиш мощност? Нали още калориите си бяха мощност?
  • #44
    анонимен ( преди 7 месеца )
    А при тебе какво излиза? Мощност на литър гориво в киловати, която може да се измери на кантар. Онова за мощността на твоята баничарка при изкачване на Шипка 45 киловата на колелата аз не го писах или вие с абсолютно всички анти електрически никове? Тогава също от 15 литра гориво имаха 150 киловата мощност която при 30% КПД доставяше 45 киловата при скорост 30 км в час. Даже си правихте труда да смятате наклона защото не знаехте Как да си изчислите КПД по входяща мощност.
  • #43
    Турбо ( преди 7 месеца )
    Тесльо,не е ли вече време да спреш да повтаряш глупостите, които си писал с чужд ник.Излезе ли перпетуум мобиле, автора е тесльо.
  • #42
    Турбо ( преди 7 месеца )
    Тесльо,пак не позна.Изчисленията са мои и съм абсолютно сигурен,че Гост също може да ги направи.
  • #41
    Турбо ( преди 7 месеца )
    До Гост.Нямаш грижи.Ако съм искал,щях да си запазя ника.
  • #40
    От същата статия ( преди 7 месеца )
    #472 Време е вечеИли да си признаеш, че не си инженер по ДВГ или да напишеш че някой ти ползва Ника. Друг полезен ход не ти остава. Сега да дойде Гост и да каже кой кого е затапил и направил за смях.14:41 19.09.2020#473 РадевНе разпознаваш ли вече инж.Радев?Пиша само с този ник без да обиждам.Ако издуеш двигателя на 6000 об. без натоварване каква мощност ще получиш специалисте?Ами максималната.За да се ориентираш погледни графиката.При тия обороти мощността е около максимума."
  • #39
    Пак питам? ( преди 7 месеца )
    Това Радев ли е го е писал или вече съм аз под статията"Над 1000 коня и 800 км с едно зареждане: Lucid обяви цената на Air"#408 Радев "Пробвах влачене на 5 скорост на равен път.Под 1200 оборота не можах да падна почна да придърпва.Скорост 45-50 км в час.Разход 2.5 л\100 км в час"...22:47 16.09.2020 ...#409 Каква е била мощността? 23:47 .... #416 Радев "При 50 км/ч и 1200 об/м върт.момент 158,4 Nm мощност 19,85 kwтова е за моя случай с влаченето на 5 скорост." ...15:53 17.09.2020.
  • #38
    Спомени от миналото ( преди 7 месеца )
    Тесла Семи остана без ток точно преди връх Шипка,ако е бил с напълно заредена батерия в началото на прохода03:32 11.12.2022Това както и твърденията на турбо Пак ли аз съм ги писал с вашите никове в коментарите под статията Тотален хаос във фабриката на Tesla в Германия" Колко е входящата мощност, щом изходящата механична мощност към колелата при 30% КПД е 45 кW? Смятай както пожелаеш, киловатчаса, килокалории на час, килограми в час и дай отговор? Обидите не се броят за отговор!
  • #37
    Спомени, спомени ( преди 7 месеца )
    #33 ГостС 15 квт разход ще изкачиш Шипка с мотопед.Пак ли си донагаждаш опорките.Турбо ти отчете разход от 15/100 дизел за изкачване на Шипка.До гумите са достигнали само 15 квт и двигателя е работил с 10% кпд като парна машина.В най лошия случай модерния комън рейл дизел на Турбо е работил с 30% кпд и до гумите са достигнали около 45 квт.С 20 пъти по голямо тегло Семи ще изразходи 20 пъти повече ,около 900 квт,с 30 км в час са 900 квтч.Тесла Семи ост
fallback
Последни