fallback

Петимата, които определят бъдещето на автомобилите

Eдин американец, един европеец и трима китайци: хората с най-голямо влияние в индустрията в момента

Могат ли само 5 души да определят съдбата на цяла индустрия като автомобилната? Отговорът е - да. За добро или за лошо, преходът към електрически коли промени баланса на силите. На автомобилната карта първи вече са ново поколение предприемачи, които определят развитието така, както самите те си представят.     Петимата, които определят бъдещето на автомобилите (ГАЛЕРИЯ):

 

 

 

fallback
  • #14
    Jm3 ( преди 7 месеца )
    О, да, влиятелните хора в автомобилната индустрия не са шефовете на Тойота, Фолскваген, Стелантис, Дженеръл Моторс, а са производители на батерии.
  • #13
    Ben ( преди 7 месеца )
    А кой трябва да е американецът в статията?
  • #12
    БМВ ( преди 7 месеца )
    продават единствено ***, буквално и преносно. Факт! Всеки, който си е имал вземане-даване с тях ще го потвърди (говорим за съвременни автомобили). Изключително ниско качество и високи цени, на продукция, на резервни части, на всичко. Глобалната тенденция за понижаване на качеството в автомобилната индустрия се води от тях.
  • #11
    Пропов ( преди 7 месеца )
    Шефът *** Тойота е най влиятелният човек в индустрията. След него са хората от БМВ. Общо взето каквото те кажат и правят се оказва най правилното. Мъск не е автомобилен човек. Той е шоумен. Държи едни козове, ама не знае точно как да ги играе. Няма достатъчно опит и знания конкретно за автомобилите. И е твърде самонадеян, ще се прецака. 100 % става ясно, че ел. колите имат място на пазара, но пазара не е само техен, няма и да бъде. Не всички искат да са зависими от зарядни, интернет и прочее.
  • #10
    анонимен ( преди 7 месеца )
    " туй бъдеще с електрическите коли касае само ЕС, останалите ще си правят каквото искат и е икономически обосновано." Това ви го повтарям от години. Единственото с което не съм съгласен е, че си е изключил и ЕС. Омръзна ми да ви повтарям, че антиелектриците са по-големи поддръжници на Грета тунбер в сравнение с над 90% от тези, които си купуват електромобили. Дали и останалите 10% ги купуват заради екологията или просто така говорят? Ще се наложат чак когато са икономически изгодни.
  • #9
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Като махнем Мъск, останалите от статийката се нагаждат към ситуацията и респективно са заложили на печелившето куче. А Мъск е глас, а не фактор. И туй бъдеще с електрическите коли касае само ЕС, останалите ще си правят каквото искат и е икономически обосновано. А ние ще подгъзуваме на политиките на Урсула дето
  • #8
    До 9 ( преди 7 месеца )
    Toyota е разработила водородни автомобили, а Европа синтетично гориво и само пуснаха китайците по пързалката да се борят с батерии и електромобили, които нямат с никакъв шанс. Един електромобил не може да стигне до морето дори да има много зарядни станции защото трябва да спира пет часа за всяко зареждане на батерията и ще станат опашки. А то и зарядни станции няма нито една. Водород и синтетично гориво се зарежда само за три минути и караш 1200 км до следващите три минути зареждане.
  • #7
    hitko ( преди 7 месеца )
    Имам усещането, че са пуснали китайчетата да наберат инерция, докато старите акули не разработят успешно нещо алтернативно на ел *** и след това да ги пуснат по пистата...
  • #6
    До 5 ( преди 7 месеца )
    Е малко по-значими са от продукцията на милата ви майчица :D
  • #5
    До 5 ( преди 7 месеца )
    БМВ регистрират рекордни продажби последните години, така че очевидно правят нещо значимо.
fallback
Последни