fallback

Автомобилите BYD с все повече недостатъци

Лошото им качество води до сериозен отлив на клиенти извън Поднебесната държава

BYD е изправена пред нови препятствия, докато разширява присъствието си на китайските и задграничните пазари. Сега, според нова статия в The Wall Street Journal, произведените в Китай модели BYD, доставяни в Европа, Близкия изток и Южна Азия, страдат от проблеми с качеството.

През 2023 г. автомобилният производител отбеляза рекордни продажби, детронирайки Tesla като най-големия производител на електрически автомобили в света. Освен това BYD беше и третият по големина производител на автомобили по пазарна капитализация в края на миналата година, точно след Tesla и Toyota.                Сега стана известно, че експортните коли от Китай изискват ремонт още при пристигането им на местоназначението. В статията се посочва, че колите, пристигнали в Япония, са с драскотини, а колите за Европа – с мухъл. Източникът добавя, че те не са били правилно обработени, за да се появи мухълът.

В Тайланд, където китайските електрически автомобили превзеха автомобилния пазар, проблемите с качеството на BYD също нарастват. По-специално има оплаквания за лющеща се боя и нискокачествена пластмаса. Междувременно в Израел се съобщава, че електрическите автомобили BYD са се деформират под тежестта на товар, монтиран на багажника на покрива.

Wall Street Journal изчислява, че около 10 000 автомобила BYD са паркирани в европейски складове и чакат да бъдат продадени от края на миналата година. Изданието потвърждава, че търсенето им сериозно намалява, като една от основните причини е свързана именно с качеството на продукта.

Продажбите на автомобилния производител падат сериозно през февруари 2024 година. Очаква се компанията да пропусне целта си да продаде повече от 400 000 автомобила на международните пазари тази година, а от WSJ отдават това основно на ниското качество на китайските електрически автомобили, които вече заливат Европа.      

fallback
  • #8
    До №6 ( преди 1 месец )
    Никаква измишльотина не е. Миналата седмица в английското списание *** Express публикуваха статия, че в Обединеното кралство вече е почти невъзможно да застраховаш китайска кола заради изключително многото дефекти и оттам от потенциални инциденти и искове. Плюс това, китайците не са осигурили снабдяването с резервни части и някои от дефектиралите коли стоят с месеци в сервизите.
  • #7
    до 7 ( преди 1 месец )
    Не е медийна измислица и не е единствената подобна информация. Нали ти е ясно, че няма как да продават електромобил с размерите на Голф за 12 000 долара и качеството да не се е изгубило поне на 20 места по поточната лента и на още 30 на чертожата дъска.
  • #6
    Предположение ( преди 1 месец )
    Прилича ми на медийна измишльотина. От дизирайдърс правиха ревюта на няколко китайски автомобила и общото впечатление е, че педантичността при изработката на интериора при европейските автомобили се наблюдава само при висок клас. Не вярвам в абсурдността на гореизброение палачорщини. Както каза номер 5 - от техническо състояние никой не се оплаква.
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не са се оплакали на теб, защото си никой. Иначе оплаквания бол, включително много сериозни като палене при плъгин хибридите им. Софтуерът им също е отврат, а управлението на батерията е на светлинни години от европейските производители, да не говорим за Тесла.
  • #4
    Цун Кай Хой ( преди 1 месец )
    Драскотини, пластмаса, боя...глупости разни но от цена и техническо състояние никой не се оплаква,а?!
  • #3
    RS radi ( преди 1 месец )
    хаха започна компроматната война .
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    Как бе, Теслите произведени в Китай са много по-качествени от американските. BYD още се учат.
  • #1
    Алекс ( преди 1 месец )
    Изненада няма.Китайското винаги е било нискокачествено.
fallback
Последни