IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

15 коли от 90-те години, които си струват и днес

От Peugeot 106 GTi до Audi RS4: тези образци са от времето, което мнозина смятат за Златния век на автомобила

Помните ли 90-те? Времето, когато историята бе свършила, демокрацията бе победила, музиката още ставаше за нещо, а интернет достъпът ставаше по телефона и с цената на постоянни скандали със съседа, с когото сте дуплекс (читателите под 29-годишна възраст, които нямат идея за какво говорим, могат да прескочат направо към галерията). Според мнозина 90-те години на ХХ век бяха и златната епоха на класическото автомобилостроене: време на засилващ се респект към инженерната част, нарастващо внимание към качеството, но все още преди революцията в електрониката, която превърна колите в компютри на колела. Днес тази епоха ни изглежда безвъзвратно отминала. Но много от нейните автомобили са още живи и могат да бъдат забавни. Ето една подборка на уважаваното издание Autocar с 15 коли от 90-те, които си струва да купите и днес
  
    
15 коли от 90-те, които си струват и днес (ГАЛЕРИЯ):


 
   

0 от 500
  • #22
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    става ли въпрос за Ауди А4 от 98-***,ами това е най-чупливото Ауди за всички времена заедно с А3-ката от тия години, на която и ръждясват вратите въпреки че и двете са поцинковани уж. Тази А4-ка станала известна с неудачно конструираното си окачване е абонат за ремонти и сервизни разходи, свързани с износващи се алуминиеви носачи и други компоненти по окачването, повреждащи се дебитомери, ел.стъкла, износващи се тапицерии и панери на вратите при държките и ел.стъклата и около шалтера за фаровете.
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Забравих да кажа за Пежо 406 2.0 HDI музиката понякога не работи, както и километража понякога не показва с колко км. се движи колата.
  • #20
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Човек, който харесва Пежо 406 значи не е карал нито една японска кола. При положение,че си карал или караш японска кола като се качиш в Пежо 406 все едно се качваш в параход от 19 век с тракащ дизел, нито пътно поведение, нито стабилност, нито солидност, инженерно колата е много назад, а прехваления 2.0 HDI е доста спънат кон, който поне харчи малко, но и толкова върви. 406-цата често се поврежда и лази по нервите с пари за ремонти.
  • #19
    9 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Audi A6 C4 quattro ,W 124 coupe ,W 126,Audi V 200 quattro ,Audi B 4 RS Quattro ! Това бяха автомобилите .
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Чичохуй ( преди 1 месец )
    Много сте ***, ние не сме...това е гб
  • #17
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Факт ( преди 1 месец )
    След като емигрирах в Германия преди 8 години с първата си заплата си купих от автокъща Ауди А4 B5, 1999г, на 150 хиляди километра за 2 000.Колата се оказа изключително добре поддържана и след резонната смяна на ангренажния ремък( така ми препоръчаха да направя познати след покупката) до ден днешен само сменям масла и филтри.Този автомобил се оказа много здрав и надежден. На жена ми взехме по-ново с 15г Пежо 207 и през 2-3 месеца виси по сервизите.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Аз ( преди 1 месец )
    Ентусиасти
  • #15
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Общо взето по-чичковска кола от Пежо 406 е само някой мерцедес. Пежо 406 2.0HDI е доста тромава и нединамична кола, не си спомням някога всичко да е бил наред по нея от нова след 50 000км. като направи започна да се троши или нещо по ходова част, или нафтова помпа, оставя те на пътя, или демпферна шайба- оставя те на пътя, или множество електрически повреди - лентов кабел на еърбега, ключ за мигачите!!! включваш десен мигач , мига ляв. Това е френска кола все пак, винаги нещо не е доизмислено
  • #14
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    406 Пежо е пъпен ***, троши се постоянно, постоянно пари за поддръжка като демпферна шайба на 60 000км.???? Електрониката непрекъснато стачкува, все грешки изшисва на дисплея, трудно пали под -5 градуса 2.0HDI, тромав дизел, бавно тръгва, турбдупка, неудобен за шофиране заради турбо дупката, в която изпада под 2000 об./мин. трака при палене, бучи като загрее, тесен оборотен диапазон, слаба ходова част, много повреди, и не вози много комфортно,а нормално, но е нестабилен в завои.
  • #13
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Директор ( преди 1 месец )
    "90-те години" и "струват още днес" - са оксиморони. Само у нас в България може да се говори за такива неща. Хората си карат и сменят нови коли, ние тука още милеем по старите кочини и обясняваме как "ето това е кола", а не като сегашните, които за нищо не стават. *** си е *** и няма кой да го промени. Не може да се отърси от сиромашкото мислене и това си е. Иска си кал и мизерия и само тогава е щастлив. Дай му Мерцедес 190, Голф и стари дръгляви Опели, Пежа и Рена и ще е щастлив!