IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

15 коли от 90-те години, които си струват и днес

От Peugeot 106 GTi до Audi RS4: тези образци са от времето, което мнозина смятат за Златния век на автомобила

Помните ли 90-те? Времето, когато историята бе свършила, демокрацията бе победила, музиката още ставаше за нещо, а интернет достъпът ставаше по телефона и с цената на постоянни скандали със съседа, с когото сте дуплекс (читателите под 29-годишна възраст, които нямат идея за какво говорим, могат да прескочат направо към галерията). Според мнозина 90-те години на ХХ век бяха и златната епоха на класическото автомобилостроене: време на засилващ се респект към инженерната част, нарастващо внимание към качеството, но все още преди революцията в електрониката, която превърна колите в компютри на колела. Днес тази епоха ни изглежда безвъзвратно отминала. Но много от нейните автомобили са още живи и могат да бъдат забавни. Ето една подборка на уважаваното издание Autocar с 15 коли от 90-те, които си струва да купите и днес
  
    
15 коли от 90-те, които си струват и днес (ГАЛЕРИЯ):


 
   

0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Чичохуй ( преди 11 месеца )
    Много сте ***, ние не сме...това е гб
  • #15
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Факт ( преди 11 месеца )
    След като емигрирах в Германия преди 8 години с първата си заплата си купих от автокъща Ауди А4 B5, 1999г, на 150 хиляди километра за 2 000.Колата се оказа изключително добре поддържана и след резонната смяна на ангренажния ремък( така ми препоръчаха да направя познати след покупката) до ден днешен само сменям масла и филтри.Този автомобил се оказа много здрав и надежден. На жена ми взехме по-ново с 15г Пежо 207 и през 2-3 месеца виси по сервизите.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Аз ( преди 11 месеца )
    Ентусиасти
  • #13
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Директор ( преди 11 месеца )
    "90-те години" и "струват още днес" - са оксиморони. Само у нас в България може да се говори за такива неща. Хората си карат и сменят нови коли, ние тука още милеем по старите кочини и обясняваме как "ето това е кола", а не като сегашните, които за нищо не стават. *** си е *** и няма кой да го промени. Не може да се отърси от сиромашкото мислене и това си е. Иска си кал и мизерия и само тогава е щастлив. Дай му Мерцедес 190, Голф и стари дръгляви Опели, Пежа и Рена и ще е щастлив!
  • #12
    1 rate up comment 4 rate down comment
    A4 ( преди 11 месеца )
    Автора да ми намери ауди а4 b5 кабриолет. Веднага ще почерпя.
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Бавареца винаги ми е харесал, но имам спомени да не е от най-без проблемните, 156 също ми е присърце, но sportwagon пък там само дизелов двигател.
  • #10
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 11 месеца )
    Тук виждам доста неизпълнени мои мечти. Някой от тях преследвам все още. Лотус Елиз или Клио Уйлямс. За съжаление точно те ще поскъпват във времето. Явно и аз трябва да се замогна още и още. А дано!
  • #9
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Косача ( преди 11 месеца )
    Карам AUDI A4 quattro 1.8 T, бензин 180 к.с. 1998г. Безкомпромисно поддържан! Динамичен автомобил, доставящ удоволствие!
  • #8
    21 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Форд Мондео и Форд Ка?!?! Сериозно ли? Те вече не се виждат , ако бяха сложили Фокус първо поколение - ок! Пълно е стях , дори в Гермаия си ги карат все още , особено комби варианта!
  • #7
    19 rate up comment 0 rate down comment
    С5 ( преди 11 месеца )
    Като човек карал този Лотус, мога само да кажа! Уникална кола