fallback

Най-надеждните коли втора ръка

Превъзходството на една от японските марки в класацията на британска компания е смазващо

Надеждна ли е вашата кола? Или непрекъснато бърка в джоба ви по ремонти. Ако притежавате един от десетте модела в галерията ни, вероятно сте щастлив шофьор.    

В днешно време това си е направо бинго. Цените на горивата така и не спаднаха до нивата преди пандемията. Цените на труда в сервизите по цял свят рязко скочиха. А животът поскъпна като цяло, така че на средностатистическия шофьор не му е само до автомобила.

Това са 10-те най-надеждни използвани коли през 2024 г., поне според доставчика на разширена гаранция - Warrantywise. Критериите са ясни – колата да е карана между 4 и 10 години, като не е навъртяла повече от 130 000 километра. Цените са средни в платформата към дата 13 март. Оценките са направени въз основа на мнения на клиенти, взети от 2020 година насам.

Най-надеждните коли втора ръка (ГАЛЕРИЯ):

 

 

 

fallback
  • #17
    Секира ( преди 8 месеца )
    Май автора на тази глупава статия е изнасилен от Азиатец че пише пълни глупости!
  • #16
    Мунчо ( преди 8 месеца )
    Пък за терано 2 за не говорим
  • #15
    kalpazanko977 ( преди 8 месеца )
    Карам CR - V първа генерация. Е няма такава кола,сменяш консумативите и си караш. За съжаление колите бяха коли до 2000 година.След това са еднодневки!!! А за винтоверчетата, не ми се говори
  • #14
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Ясно е колко обективна е една такава класация, след като 107 и Айго имат различен резултат, а се провеждаха в една фабрика и само предната броня им беше различна. Има много причини Тойотка да има слава на здрава, но нито една от тях не е обективна. Двете най-съществени са маркетингът на Тойотка и ниската техническа грамотност на типичния и клиент, заместена от подозрителна непретенциозност.
  • #13
    EbterM ( преди 8 месеца )
    Явно има много тойоти за продаване и сега им правят реклама! Всеки нормален в България знае, че жигулата, Wolcwagen 2 и Опел косата са здрави и то много и с евтини части, затова ги считат за народни коли!!! Иначе според джоба всички са хубави, стига да се движат безаварийно!
  • #12
    анонимен ( преди 8 месеца )
    тези островитяни нещо не са в час
  • #11
    мармалад ( преди 8 месеца )
    карам фият браво2 1,9д вече на 680000
  • #10
    А сега ( преди 8 месеца )
    Немските коли се купуват от хора с малко или много познания за машините. Японските точно обратното от параноици на тема надеждност. При тях дори нещо да се повреди те си карат защото идея нямат какво се случва.После статистиката кой колко пъти влиза в сервиза казва,че японските били най-добри.
  • #9
    Трики ( преди 8 месеца )
    Проблемите на колите с автоматични трансмии почват след 120 000 км и тогава цялата статистика свършва жално. Това е пропаганда, старите коли са си скрап!А прехвалените *** дизали - колко струва смяна на дюзи и други подобни проблеми, да не говорим каква смрад е след тях!
  • #8
    До #8 ( преди 8 месеца )
    Каквото и да се напише, наш *** си знае 15-20 годишен немски дизел. Тия мизерии дето ги изброяваш се карат, защото хората нямат пари за нещо по-чисто. Ужасна смрад е, когато се налага да караш зад такива коли, гадост.
fallback
Последни