fallback

Електромобилите се оказаха сериозно уязвими от магнитни бури

Специално предпазно средство трябва да реши този проблем (ВИДЕО)

Развитието на електрическите превозни средства откри нова опасност за тях, а именно - магнитните бури. Те се причиняват от събития като слънчеви изригвания и могат да предизвикат хаос в сложната електроника на електромобилите. С нарастването на зависимостта от електрически превозни средства се увеличава и необходимостта от защитни мерки срещу подобни природни явления.

За да се борят с тази нарастваща заплаха, на пазара се появиха специализирани защитни капаци за електрически превозни средства. Те са предназначени да предпазват колите на ток от вредното въздействие на слънчевите изригвания и други електромагнитни смущения. Едно от тях е Cybercylent Faraday Car Cover, разработено от експертите от Mission Darkness, което осигурява цялостна защита срещу електромагнитно излъчване и радиопредаване, твърди изданието Behind the Wheel.

Изработено от медно-никелова композитна сплав, Cybercylent Faraday Car Cover предлага изключителна издръжливост. Това революционно вещество създава защитен периметър около превозното средство, като ефективно блокира електромагнитното излъчване и предотвратява проникването му в електронната инфраструктура на електромобила.

Основната характеристика на Cybercylent Faraday Car Cover е способността му да предотвратява неоторизирано влизане в компютърните системи на автомобила. Чрез прихващане на Wi-Fi и Bluetooth предавания, калъфът гарантира, че нападателите не могат да манипулират дистанционно софтуера на автомобила или да получат контрол върху работата му. Това допълнително ниво на сигурност е необходимо за поддържане на целостта на електронната инфраструктура на автомобила.

В допълнение към защитата срещу външни заплахи, Cybercylent Faraday Car Cover предпазва и от софтуерни актуализации, които биха могли да компрометират работата и безопасността на автомобила. Като предотвратява автоматичните актуализации, кутията позволява на собствениците да поддържат контрол върху своя софтуер за електрически превозни средства, осигурявайки оптимална функционалност и безопасност.

fallback
  • #5
    ThePashov ( преди 8 месеца )
    Хахахахах! По -голяма глупост не бях чел!Много платена статия за прости хора!
  • #4
    анонимен ( преди 8 месеца )
    А ХАЛАТ СЛЕД МИВКА ДАЛИ НЯМА ДА Е НУЖЕН?
  • #3
    Грета Тунберг ( преди 8 месеца )
    На моят чекист електрика митбъстъра не му действа.
  • #2
    анонимен ( преди 8 месеца )
    По-добре да пишат за НЛО. Като се приближи такъв обект към колата и тя винаги спира :)
  • #1
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Все повече се оказва, че совите не са това което са. Т.е елкетомобилите не са 42! Всъшност се оказват доста далеч (все още) от там. Лошото е, когато копрумпирани политици, които си нямат и идея (дори от политика) се опитват да прокарват неща откоито не само не разбират, ами май и самите те не вярват.
fallback
Последни