Dacia е вероятно най-ярката история на успеха в автомобилния бизнес за 2023 година. Бюджетната марка на Renault, започнала толкова скромно преди две десетилетия върху развалините от някогашния проект на Чаушеску, отчете най-големите продажби в историята си, норма на печалба, надвишаваща тази на премиум гигантите, и потвърди плановете да разшири гамата и да навлезе в нови сегменти в следващите години. Нашият пратеник на автосалона в Женева разговаря с Дени Ле Вот, главния изпълнителен директор на Dacia, за плановете за бъдещето на марката и ролята на България в тях.
9 въпроса на Automedia към шефа на Dacia (ГАЛЕРИЯ):
- Не, не бих казал. Тук не става дума за SUV или не-SUV. Въпросът е от какво имат нужда хората. Dacia винаги е продавала преди всичко обем. Нашите коли предлагат много пространство за цената си. Хората се нуждаят от обем, за да транспортират стоки, да работят, да возят семействата си. Ние предлагаме просторни коли - и ще продължим да го правим.
НА СНИМКАТА: Новото, трето поколение на Dacia Duster
Видео от разговора ни с Дени Ле Вот вижте тук: