fallback

Кои са кралете на въртящия момент?

Сред тях има хиперколи, пикапи, китайски хечбек и SUV, както и луксозен германски седан

Въртящият момент е една от основните характеристики на двигателя. Мощността зависи пряко от това - ако умножите Нютон-метри по обороти и разделите на 9549, получавате желаните киловати. При средностатистически съвременен кросоувър с малък турбо двигател въртящият момент обикновено е около 300 Нм. Това е достатъчно за обикновен автомобил на пътя, но не и спортни коли или много мощни пикапи.

Следващата подборка включва именно автомобили с висок въртящ момент на техните задвижващи системи. Разнообразието е доста сериозно, но по-впечатляващите са цифрите, които предлагат тези автомобили.

Кралете на въртящия момент (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Като доказателство - средностатистически трактор има мощност стотина коня е двигателят му не блести с огромен въртящ момент. Въртящият момент се постига с подходящи предавки, а сцеплението от огромните гуми и най-вече тежестта. Ако при автомобилите теглото е враг, то тракторите имат специална стойка отпред, на която могат да бъдат наредени допълнителни тежести за подобряване на сцеплението. Повечето от изброените автомобили с изключение на пикапите, няма да могат да издърпат трактор.
  • #2
    анонимен ( преди 8 месеца )
    И ако това не ви е достатъчно, за да се убедите Колко е безсмислено да кажеш въртящият момент, са омешани и автомобили с различен брой двигатели, като е сумиран общият им въртящ момент, който никога няма да отдадат едновременно. На последно място но не поважност оставих черешката на тортата. Въртящият момент е абсолютно безсмислен, ако можеш да го постигнеш само на стенд докато изпитваш двигателя, но не можеш да го пренесеш на асфалта заради липса на сцепление.
  • #1
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Пак статия за антиматематици и фалшиви инженери и професори по ДВГ. За всеки който разбира второто изречение от статията, всичките изброени цифри са абсолютно безсмислени. При положение, че между двигателя и гумите има трансмисия която променя оборотите и въртящия момент, всичко става абсолютно безсмислено от математическа и инженерна гледна точка. Ако продължим нататък, максималният въртящ момент на ДВГ е при някакви обороти максимални 5-6000, а на електродвигателите е постоянен до над 10 000
fallback
Последни