DS Automobiles е позициониран сред триото по-престижни, но все още достъпни марки на групата Stellantis, заедно с Alfa Romeo и Lancia. За да подсили това позициониране, френският автомобилен производител пусна гама от шикозни аксесоари, сред които е кошница за пикник. Тя обаче е всичко друго, но е и евтина.
Луксозната кутия за храни е ръчно изработена от DS Design Studio Paris в сътрудничество с La Malle Bernard - най-старият оцелял производител на кошници за пикник във Франция. Екстериорът е тапициран с перлено сива кожа Nappa, заимстваща щампата Esprit De Voyage от вдъхновените от модата специални издания на моделите DS.
Други акценти включват релефни вложки на дръжките и никелирани закопчалки. Интериорът се отличава с висококачествена платнена подплата, покриваща извитите дървени стени на цевта, с видимо изложен подпис на DS.
Кошницата е проектирана да носи „достатъчно“ храна за четирима души. В нея има четири кутии Bento, четири комплекта прибори за хранене, а също така толкова на брой чаши за вино и памучни/ленени салфетки. Освен това има специални тръби за сол, черен пипер, олио и оцет, заедно с изотермична бутилка, която поддържа напитките хладни или топли. Добавен е още голям стъклен буркан за десерт и специални лъжици.
Кошницата включва също хромиран нож Laguiole на Claude Dozorme, дъска за рязане от орех и тирбушон L’Atelier du Vin. Освен това всяка кошница за пикник може да бъде персонализирана, за да съответства на конкретен модел DS и може също така да съдържа идентификационните данни на собственика.
Продуктът е представен като подходящ подарък за Деня на бащата, който в някои католически страни в Европа се празнува на Деня на Свети Йосиф - 19 март. Автомобилният производител го описва като „много ограничено издание", което изисква „десетина часа работа“.
DS Automobiles посочва, че цената на Picnic Hamper е 5000 евро, въпреки че официалният уебсайт на производителя споменава малко по-достъпна цена от 4 000 евро преди опциите. Това може да звучи скъпо за обикновен пикник ентусиаст, но е много по-евтино от еквивалентния продукт, предлаган от Rolls-Royce. Последният има етикет „цена при поискване“ на уебсайта на Rolls-Royce, но според информация на Bloomberg струва колосалните 42 000 евро.