fallback

Първата електрическа Alfa Romeo ще има версия с ДВГ

Кросоувърът Milano бе забелязан с двоен ауспух по време на тестове

Повече от десет години след появата на първата вълна от модерни електрически автомобили Alfa Romeo е почти готова да представи своя собствена електрическа кола. Както стана ясно обаче, тя няма да е само електрическа, а ще се предлага и с версии с двигатели с вътрешно горене. Италианската компания ще представи официално субкомпактния кросоувър Milano на 10 април.

След като пусна малка селекция от официални тийзърни изображения миналия месец , за да подпомогне изграждането на очакване за събитието, сега фотошпиони засякоха друг прототип на Alfa Romeo Milano, отбелязвайки няколко нови функции. Това е първият път, когато колата се тества по обществени пътища, а дори от бегъл поглед към задната ѝ част се виждат двойните накрайници на ауспуха.

За разлика от официалните снимки от януари, които показват електрическа кола, шпионските снимки показват камуфлажен прототип на Milano с двигател с вътрешно горене, като според Carscoops и двете версии са изградени на една и съща платформа e-CMP като събратята си от Stellantis Peugeot e-2008 и Jeep Avenger. Трудно е да различите детайлите на предницата, но можете да видите, че линията на „талията“ се издига към задните врати, дръжките на задните врати са интегрирани в рамката на вратата в съседство със С-колоната.

Въпреки че Milano споделя платформа и шаси с другите автомобили на Stellantis, Alfa Romeo обещава, че ще осигури най-доброто управление в класа, "изключително прецизно" управление и високи нива на сцепление. Компанията твърди, че динамичните цели на проекта са поставени и тествани от същия инженерен екип, който отговаря за такива скъпоценни камъни като Giulia GTA и в момента работи върху суперавтомобила 33 Stradale.

Alfa Romeo все още не е коментирала гамата от задвижвания, но се очаква EV да получи същата батерия от 54kWh като Peugeot e-2008 и трябва да се доближи до 406 км пробег. Но за разлика от Peugeot, Alfa-та ще се предлага със задвижване на всички колела, така че трябва значително да подобри времето да ускорение от 0 до 100 км/ч.

Все още не е известно кои бензинови двигатели ще се предлагат за Milano, но има слухове, че в бъдеще ще бъде предложен и мощен дизелов вариант на Alfa Romeo, но засега те остават непотвърдени. Продажбите на новия Alfa Romeo Milano, който ефективно ще замени суперминито MiTo , ще започнат в Европа през втората половина на годината.

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да се обзаложим ли коя версия ще се продава повече :)
  • #2
    PLAID ( преди 2 месеца )
    Има ли ДВГ версия начи е конверсия.
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    да не се окаже накрая, че няма да има версия с батерии?
fallback
Последни